Volgers

donderdag 22 januari 2015

2de kerst/winterkaartje

Hoi,

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers Ut's Hobby Time en Marieke welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en volger zijt. Zo kunnen we elkaar blijven inspireren en bewonderen.

T'is weer een paar daagjes geleden dat ik een kaartje heb laten zien. Wel, het is hier een beetje druk en we zijn gestart met de verbouwingen beneden. Keuken staat nu zo goed als leeg. Een dezer dagen komt er iemand het plafond opschuren, nadien gaat Wim die schilderen en dan kan de vloerder onze nieuwe vloer al leggen in de keuken. Pffff, zie er eigenlijk tegenop, maar ik zal blij zijn als die werken gedaan zijn.  Ondertussen probeer ik nog zoveel mogelijk te knutselen. Vandaag heb ik nog eens eens winterkaartje gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge 344 - schets
Di's Digi Design Challenge: challenge: ad sparkle

Gebruikte materialen:
cardstock: AC
DP: action
tekst: Joy craft
digi: Di's Digi Design Challenge en ingekleurd met copics
mallen: Joy craft, Creative Expressions en MD
memento inkt: Rhubarb Stalk
plakparels: action 
embossingpoeder: gold van wow
Ook heb ik een beetje liquid applique gebruikt

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

19 opmerkingen:

Nelleke zei

Ja verbouwingen en opknappen zijn eerst helemaal niet leuk. Pas als het klaar is. Heel veel succes ermee. Je kaartje is leuk, had je even tijd om wat te maken? Groetjes, Nelleke

carla zei

Een mooie kerstkaart met leuk stempeltje en fijne samenstelling.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Helemaal gaafff!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een mooi winterkaartje, Claudia.
Succes met de verbouwing!

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje
met de verbouwing komt het wel goed beter traag dan snel en niet oke
grtjs Lisbeth

Monique zei

Supermooi kaartje!
Groetjes Monique

!neke zei

Super gemaakt, bewonder jouw stijl !
Ik kan dit niet zo goed, zal nog eens een poging wagen !
groeten !neke

Bernadet zei

Supermooie kaart Claudia!!

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je hebt een prachtige winters kaartje gemaakt,
Succes met de verbouwing..
liefs Ans

corryskaart zei

jeetje claudia dat je ondanks de verbouwing nog zo geweldig leuk kaartje kan maken!! en veel succes met wat er allemaal komen gaat
grt corry

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Ik vind hem weer super gaaf. Er zijn heel veel mooie details te zien op je kaart.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Warme kleuren!
Groetjes,
GerJanne

Sylvia zei

Hoi Claudia,

Hele mooie kaart,leuke warme kleurtjes.

Groetjes,
Sylvia.

Marfien zei

Laat eerst de mannen maar werken, kan jij even lekker knutselen. het is weer een mooi kaartje geworden Claudia

Antoinette Voorn zei

Het is weer een beauty van een kaart, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
Het is weer een toppertje

Anita zei

Wat toepasselijk een winters kaartje. Bij ons ligt er sneeuw. Mooie kaart en veel succes met de verbouwing.
Groetjes, Anita

Anneke zei

Prachtig winterkaartje!
Groetjes Anneke

Judith Liefting zei

Wat een beauty weer! Mooi!

Kelly Schelske zei

Absolutely beautiful!


Thank you for playing along with us at Di's Digis!