Volgers

vrijdag 28 juli 2017

Kerst met Rudolf

Hoi,


Hé hé, we zijn terug uit vakantie van Kos. Geweldige vakantie achter de rug. op de aarbeving na. Was zo vies. Echt eng hoor. We lagen te slapen en ineens begint alles te daveren, verschrikkelijk. We moesten onze kamers evacueren. Na een uurtje mochten we terug naar onze kamers. Het hotel heeft geen schade geleden, maar gerust waren toch niet meer. En zoveel naschokken. Vorige week zaterdag was er dan weer terug een aardbeving. We stonden toen net op de brug boven het zwembad, wat foto's te trekken, echt eng. Je weet niet naar waar je moet gaan. Blijven staan of vluchten. Maar vluhten naar waar...... alles davert......... Toch blij dat ik weer in België ben.

Hier een paar beelden van de ravage in Kos.





Ondertussen zijn we een weekje thuis maar ik heb nog niet veel tijd gehad voor te knutselen. Maar gisteren heb ik bij Noor een kaartje gaan maken en vandaag heb ik ook de tijd genomen om er 1tje te maken. Die laat ik jullie morgen zien.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
di digi stamp
ccc digi creations
lil patch of crafty friends
crafting from the heart
abc christmas challenge - new dies and papers
diva that's cut's paper
the fairy and the unicorn
digi choosday
crafty sentiment


Ook wil ik iedereen bedanken van wie ik een verjaardagskaart mocht ontvangen, Lisbeth, Nancy, Linda, Anita, GerJanne, Jeanet, Monique, mama, Ineke. Heel leuk om zelfgemaakte kaartjes te mogen ontvangen.

Vorige week donderdag mocht ik in de top 3 staan bij Nightshift challenge.












en vorige week vrijdag mocht ik ook winnaar zijn (iedereen die meegedaan heeft is winnaar) bij Anreda
met dit project

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een nare ervaring zal dat geweest zijn.
Je kaartje is super mooi geworden, Claudia.
En gefeliciteerd met je topplaatsje!

GerJanne zei

Nou, veel vakanties vergeet je niet, maar deze zal je altijd bij blijven denk ik! Sjonge, die foto's!!
Je KERSTkaart is erg leuk! Mooi gedaan.
Enne... geen dank! Echte pst is altijd leuk, toch!
GerJanne

Hermien zei

Zoals GerJanne al schrijft deze vakantie gaan jullie niet snel vergeten. Fijn dat alles goed is afgelopen al blijft de angst natuurlijk wel even hangen als je zoiets meemaakt! Ook dit kerstkaartje ziet er super mooi uit.

groetjes Hermien

Juls zei

Fun card, thank you so much for sharing it with us at Digi Chooseday crafty hugs Julia xx

Marja zei

Wat een leuke kaart heb je met de nieuwe dutch doobadoomal gemaakt.
Leuk dat je meedoet bij Crafty Sentiments Designs.
Groetjes Marja GDT

Jane Savage zei

Fabulous project!
Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

Zw@@n zei

Wat een prachtige kaart, Claudia. Mooi model en papier. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

Anoniem zei

Fabulous card, Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
hugs Samantha :0)

Heather zei

How pretty! Love the beautiful papers you used and those fabulous dies! Thanks for playing with Di's Digi Stamps. (Sorry I'm late in commenting, I was on vacation!)

Hester zei

Gelukkig Weer heelhuids thuis gekomen.
Prachtige kaart heb je gemaakt.Heel leuk met al die kerstkleuren.
Dank je wel voor je deelname aan Digi Choosday
Hester

Anoniem zei

Super cute!!! Thank you for joining us at Paper Play Sketches, good luck!!! Amy DT


ตารางคะแนนลาลีกา