Volgers

woensdag 12 juli 2017

Oma

Hoi,

Wanneer we volgende week op vakantie zijn, verjaart oma. We gaan haar kamer een beetje versieren, dus heb ik alvast een banner gemaakt.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Dit zijn de ATC kaartjes die ik heb mogen ontvangen met de swap van juni met het thema Tea Time.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Hermien zei

Dat ziet er mooi uit voor oma

Groetjes Hermien

Kathie zei

Very creative Claudia I love what you have done, great colours and embellishments. Thanks so much for sharing your work with us over at Penny Paper Crafty Challenge and good luck.
Hugs
Kathie PPCC~DT

Je@net zei

Wat leuk, Claudia. Dat zal er heel gezellig uit zien op de kamer van oma!

Jan zei

What a gorgeous card. Thanks for playing along at Fab N Funky. xx Jan DT

Theresa zei

this is lovely. i'm sure your gran will love it. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx

Patricia Alvarez zei

Very pretty project!!!! Thank you for sharing with us at Inspiration Destination. Hugs, Patricia.