Volgers

vrijdag 17 mei 2013

Geslaagd

Hoi,

En het blijft maar regenen. Ideaal weer om te knutselen. Met het verlengd weekend in zicht, beloofd het een knutselweekend te worden. De kinderen hebben al gevraagd om morgen nog eens met strijkparels te knutselen.

Vandaag kreeg ik van mijne chef een opmerking, waar ik nog steeds niet goed van ben. Ik zou met momenten een flapuit" zijn. En blijkbaar zouden er sommige collega's er niet goed tegen kunnen. Ben er echt niet goed van. Dus bij deze, als ik ooit ook iemand van jullie, een "slecht" gevoel heb bezorgd, weet dat dit ZEKER NIET met opzet was. Hopelijk waait het gevoel dat ik nu heb dit weekend een beetje weg.

Nu, mijn kaartje, met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Cards and Scrap thema "geslaagd en uil" - tot 20 mei
KIC challenge 7 - thema volgens schets - tot 25 mei




gebruikte materialen:
cardstock,: voorraad
decopapier: boekenvoordeel
lint rood en wit: recuperatie materiaal
digi: internet en ingekleurd met spectrum noir, vervolgens met transparantie embossingpoeder erover gedaan en de randjes bewerkt met rode inkt
malletjes: Nellies, MD en Joy Craft
tekststempel: pipoos

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

12 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Het plaatje is ook erg mooi, super kleuren en een schitterend geheel.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia.
En trek het je niet teveel aan, dat waait wel over.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

wat een schattig uitje Claudia bij mij lukken die roosjes niet zo goed
en laat dit een troost zijn af gelopen 2 mdn ben je een enorme steun voor mij geweest nogmaals dank daar voor grtjs Lisbeth

jolanda zei

Heel mooi vrolijk kaartje

Anoniem zei

Schitterende kaart en leuk zo met de uil en de rode bloemen.Groetjes Joke en ik vind je een fijn persoon houden zo

Monique zei

Hoi Claudia, ten eerste, je bent wie je bent. En volgens mij ben je een prachtig persoon die ook nog eens schitterende kaartjes maakt. Niet zoveel van aantrekken. Vind het ook laf dat dit via, via gaat. Kop d'r veur!
Je kaart is prachtig. Ik ga ook eens aan de slag met geslaagd kaartjes. Per slot van rekening is Laura ook bezig met haar examen en verdient zij natuurlijk ook een mooie kaart van haar mams.

Leuk dat je weer meedoet aan de Challenge van KIC.

Liefs, Monique

Jolanda zei

Haha Claudia nou dat werd tegen mij ook altijd gezegd hoor een flapuit en op de manier hoe het eruit kwam en ja daar heb ik dus elf jaar mee gewerkt en nooit hebben ze iets gezegd (ja achteraf of achter je rug) dus ik ken dat hoor meis. Nou je kaartje is in ieder geval helemaal super met recht GESLAAGD zullen we maar zeggen.

Liefs van Jolanda

Anita Meijer zei

Wat een schitterend geslaagdkaartje Claudia, ik vind hem prachtig. En probeer het maar je af te zetten hoor, heb verleden jaar ook zoiets meegemaakt en vond dat toen ook heel erg en trok het me superveel aan. Maar ben er proberen boven te staan en het voelt nu weer helemaal goed op het werk.
Liefs van Anita

Nelly zei

Mooie uilenkaart daar zal de geslaagde vast heel blij mee zijn.

Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Scrap.

Groetjes Nelly

Tinie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Claudia!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scraps Challengeblog!!
Groetjes Tinie

Kimmie zei

Hoi Claudia

Wat heb jij een leuke kaart gemaakt met een mooie kleuren combinatie!
Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

XXX Kim

CreaSjouk zei

Wauw, leuke kaart!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic.
Groetjes Sjoukje