Volgers

woensdag 15 mei 2013

3 x strikes

Hoi,

Vandaag ben ik 1ste geworden met mijn 9 kerstkaart bij CCWS, joepie!!! Het is toch motiverend, vinden jullie niet, om zo nu en dan eens een challenge te winnen?

Vandaag heb ik een kaartje afgemaakt waar ik aan de volgende challenges wil deelnemen:
EHI thema: een schilderij op je kaart - tot 17 mei
Sketch Saturday challenge 258 volgens schets - tot 17 mei
Bugaboo thema 3x strikes (baseball) tot 17 mei


 schets 258 Sketch Saturday
Gebruikte materialen:
cardstock: action
decopapier, lint, sparkle spray: boekenvoordeel
touw: had ik nog liggen
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir markers
mal van MD van Congrats

Het kadertje heb ik bewerkt met sparkle spray en krijgt zo een beetje een metal blinkende look. De "balletjes" heb ik geponst en zelf getekend.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

11 opmerkingen:

Nelleke zei

Leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd. En deze kaart mag er ook weer zijn, leuk! Groetjes, Nelleke

Ingrid Reyners zei

Gefeliciteerd met het feit dat je winnaar bent geworden, dat doet je goed hé? Dit is ook een leukerd, mooie kleuren, en ook de afbeelding is erg lollig, leuk detail de ballen die door de kaart vliegen. Fijne dag groetjes Ingrid

Antoinette Voorn zei

Van harte met je gewonnen kaart en deze is ook weer super !

Gr Antoinette

Aukje zei

Gefeliciteerd met je eerste plaats!! Deze kaart ziet er ook super uit, leuke details.
Groetjes
Aukje

Diana van Otterlo zei

Wat leuk zeg dat je gewonnen hebt! Gefeliciteerd!

Dit is trouwens ook een súperleuk kaartje zeg!

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met onze challenge bij EHI.
Gefeliciteerd met je winnende kerstkaart.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd Claudia, super voor je. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, hij is weer super.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge van EHI.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Proficiat dat je eerste bent geworden, dat stimuleert
je zeker om lekker zo verder te gaan !
Wat heb je een mooie kaart gemaakt ☼

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

nans'creablog zei

Gefeliciteerd Claudia, het stimuleert inderdaad als je af en toe iets wint.
En dit kaartje ziet er ook super uit.

Groetjes,
Nans

Jen Leeflang zei

Your card with its themed embellishments is so cute. Thanks for joining us at Bugaboo's Catch the Bug this Week. Good luck!
luv'n huggz
Jen Leeflang
DURBAN
SOUTH AFRICA

hennie zei

Wat een grappige kaart Claudia!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes hennie DT EHI.