Volgers

woensdag 29 mei 2013

Vraagje?

Hoi,

Vandaag even geen kaartje, maar een vraagje.

Onlangs heb ik de dies Big gears van Tim Holtz gekocht. Helaas gaan die niet door mijn Double Do. Omdat ik die stansjes zo mooi vind en ik in de toekomst wel meer van zo'n zou willen aanschaffen, zou ik graag de nieuwe Big shot kopen van Sissix (das die mooie blauwe, hihi). Zo'n starterskit kost algauw 85€. Je hebt dan nog een embossingmatje en een impressionplaat nodig. Wat het totaalplaatje snel doet oplopen.

Nu mij vraag: weet iemand waar ik zo'n machientje kan kopen, liefst in België want de verzendkosten lopen hoog op. Ik heb al bij verschillende prijs opgevraagd en telkens kom ik op meer dan 20€ verzendkosten.

Bij deze wil ik nog laten meedelen dat mijn kaartje van Happy birthday met snoesje verwijderd is door het DT team van Marianne Design omdat het gebruikte snoesje niet oud genoeg was. Even balen, dus.....

Maar het goede is dat ik 1ste ben geworden bij SSW met mijn kaartje van Happy birthday to ewe!

Alvast bedankt voor al jullie tips, reacties,....

Grtjs
Claudia

6 opmerkingen:

!neke zei

Hoi Claudia, reageer maar even, heb zelf een vagabond, werkt goed,
Wel duur! Ik had geen verzendkosten!
Kan je helaas niet verder helpen! Succes !
Begrijp dat je weg bent van de big dies! Vind ze ook super! Heb toevallig vandaag vilt gestanst , ging super!
Groetjes !nekr

Anita Meijer zei

Jeetje Claudia ik kan je helaas niet helpen, hoop dat je hier het juiste antwoord gaat vinden. Gefeliciteerd met je prijs en jammer inderdaad dat je snoesjeskaart is verwijderd maar gelukkig hebben we wel van je kaart kunnen genieten.
Liefs van Anita

Connie Leman zei

Hey Claudia !

Ik hoop dat je zo'n toestel (big shot van Sissix) zal kunnen vinden aan een redelijke prijs, zonder al te hoge verzendkosten ! Misschien kan je het eens hier proberen :http://www.hobbyselect.be, dit is toch één van de grote hobbywinkels (hier in Vlaanderen in elk geval). 't blijft natuurlijk voor jou nog steeds een eind natuurlijk. Ik ben ook niet helemaal zeker of ze dat toestel in hun gamma hebben, maar misschien kan je es bellen of mailen ?? Proficiat nog met je eerste plaats bij SSW !!

Groetjes en liefs, Connie

Lisbeth zei

hoi Claudia

het is Wim dus niet gelukt
ik heb misschien nog een idee maar dat leg ik liever persoonlijk uit ik heb ook nog aan het rond kijken geweest maar niks concreet gevonden spijtig van je kaartje
grtjs Lisbeth

Unknown zei

He Claudia, Bij krealand in Heusden Zolder verkopen ze de big schot. Ze hebben ook een website waar je een kijkje kan nemen. Ik denk dat de verzendkosten overal wel heel hoog gaan liggen, het is ook een zwaar ding om te versturen. Je kan mischien ook eens navragen bij scrapnart in Lier. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.xxxSara

jolanda zei

Heb je al bij Jacobi gekeken?
Weet dat in Nederland het verzenden boven de E 100,00 gratis en volgens mij na Belgie ook niet zo duur.
Ze bieden hem nml. aan als compleet startespakket met veel toebehoren