Volgers

zaterdag 11 mei 2013

9de Kerstkaart

Hoi,

Gisteren heb ik heel goed gewinkeld. Een paar nieuwe spulletjes en natuurlijk ook een beetje hobby materiaal. Een paar malletjes van MD en decopapier van de boekenvoordeel.

Deze avond heb ik toch nog de tijd gevonden om wat te freubelen. Ik heb mijn 9de kerstkaart gemaakt. Hopelijk mag deze wel meedoen. Mijn vorig kerstkaartje (die met de gehaakte sterretjes) mocht niet meedoen omdat er geen ingekleurde stempel op stond. Deze keer heb ik mijn kaartje wel voorzien van een stempel, maar die heb ik ingekleurd met glitters (hopelijk mag die wel meedoen). Zelf ben ik tevreden over het resultaat. Alleen spijtig dat het op de foto niet zo duidelijk te zien is.

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenge:
CCWS challenge 72 volgens schets - tot 14 mei


schets van challenge 72 CCWS


gebruikte materialen:
cardstock, rood karton: had ik nog liggen
decopapier: kruidvat
stempel: boekenvoordeel of action - weet ik niet meer en ingekleurd met glitters
De randjes heb ik gedistresd en bewerkt met rode of witte inkt.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia


12 opmerkingen:

Lisbeth zei

mooie kleren en die sneeuwmannetjes zijn lief
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Je kaartje ziet er super uit Claudia. Leuke sketch en toffe sneeuwmannetjes.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Mooie kerstkaart !

Gr Antoinette

jolanda zei

mooi kaartje

karin zei

Leutig kerstkaartje Claudia !
gr
Karin

ANJA 3D zei

Schitterende kerstkaart heb je gemaakt.
Gr. Anja

Jolanda zei

Een heel mooi kerstkaartje geworden en de glitters zijn te zien hoor.

Groetjes van Jolanda

ps was vergeten me aan te melden als volger, maar nu sta ik er ook bij hoor.:)

Aukje zei

Mooi hoor, zo'n glitterende kerstkaart!!
Groetjes
Aukje

Chris_P zei

Really Beautiful!! Thanks for joining us at CCWS this week!

/Christina, DT

Berlinde zei

Heel mooie kerstkaart!
Lieve groetjes, Berlinde

Mieke zei

Wat leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS. Je kaartje is prachtig.

groetjes mieke

Angélique zei

Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt met "mijn" schets :)
Bedankt voor het meedoen en over een paar uur staat er weer een nieuwe challenge voor je klaar op CCWS!

*hugs*
Angélique - DT CCWS