Volgers

zondag 5 mei 2013

8ste Kerstkaart

Hoi,

Eerst wil ik graag Mia en Trijntje verwelkomen als volger. Leuk dat je mijn blog tof vind en volger bent geworden.

Met mijn kaartje Kusje xxx ben ik ook 3de geworden bij Bugaboo.


Mijn 8ste Kerstkaart dit jaar. De teller blijft lopen,........ Ik heb zeker al 50 kaartjes nodig, dus mogen er nog een heel pak bijkomen.

Dit keer heb ik iets nieuws geprobeerd (athans, nieuw voor mij). Ik heb sterretjes gehaakt en op mijn kaartje geplakt. De site waar ik deze beschrijving vond heb ik op mijn blog gelinkt (zie links). Daar staan heel véél haakbeschrijvingen die je ook gewoon kunt downloaden.

Met gehaakte sterretjes op mijn kaart, geeft dit weer een heel ander effect. Ik vind het wel mooi. Dit eerste kaartje met gehaakte hebbedingetjes vind ik zelf geslaagd.

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
CCWS challenge 71 - thema volgens schets met twist, gebruik kraft - tot 8 mei
Bugaboo thema anything goes - tot 11 mei

schets n° 71 SSWS

gebruikte materialen:
cardstock: action
decopapier: boekenvoordeel en kruidvat
sterretjes: zelf gehaakt
Verder heb ik nog kraftpapier gebruikt en deze gedistresd en met stempelinkt bewerkt.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.
Grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Leuke kerstkaart en gaaf die sterretjes!!

Gr Antoinette

Nelleke zei

Wat een leuk idee en een hele gave kaart geworden.

Cora Schram zei

Wat een superleuk idee. Het is weer heel iets anders.
En voor een nieuw project is het je goed afgegaan. Ik zie mezelf dat nog niet doen

Lisbeth zei

de sterretjes zijn goed gelukt
leuk gedaan grtjes en tot morgen
Lisbeth

karin zei

Leuk met die gehaakte sterretjes ! Is weer eens wat anders.
gr.
Karin

Anita Meijer zei

Wat heb je dat superleuk gedaan zo met die gehaakte sterretjes, een heel mooi kaartje is het geworden Claudia.
Liefs van Anita

mulberry station zei

I love your card and your adorable chrocheted stars. Beautiful!!
Thanks for joining us a CTB.
Nancy Guest Designer CTB

Diana van Otterlo zei

Érg leuk met die gehaakte sterren!

Cheryl First zei

Love the crochet! Such a great embellish!
Thanks so much for joining us this week for the Catch the Bug Challenge! Hope to see you again!

Cheryl First
aka Cafexpressions
DT Member for Bugaboo Stamps

corryskaart zei

Hoi Claudia
Wat een leuk en gaaf idee zo met die mooie gehaakte sterren ziet er super leuk en mooi uit
Groetjes
Corry

Nicole zei

Een hele leuke kaart, Claudia. Helaas kan-tie niet meedingen naar de prijs bij CCWS, want je hebt geen stempel gebruikt. Hoewel ik de sterren wel een heel leuk idee vind :o)

Kathy S. zei

I just love your crocheted embellishments. Your card is very pretty. We are so glad you joined us at Catch The Bug.

Kathy - Guest Designer- Catch The Bug

Kathy zei

So pretty, I really love the crocheted stars, so cool. Thanks for playing along at the May Anything Goes challenge at Catch the Bug.