Volgers

woensdag 1 mei 2013

Vettel

Hoi,

Ja, ja, jullie zien dit goed, hihi. Vandaag heb ik de layout van mijn blog veranderd. Dat oranje was ik een beetje beu en ik vond dat de tekst niet altijd even duidelijk was. Na een lange zoektocht heb  ik een layout gevonden dat ik superleuk vind.

Graag vertel ik jullie ook dat ik 2de ben geworden met mijn kaartje van Kusje xxx bij Sweet Sketch Wednesday.

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik voor een vriendin heb gemaakt. Haar vriend verjaart binnenkort. Hij is een hele grote fan Sébastien Vettel, F1 crosser bij Redbull team. Naar aanleiding daarvan, heb ik een kaartje gemaakt. Ikzelf vind mijn kaartje super mooi. (al zeg ik dit zelf, haha). Het achtergrond papier heb ik zelf gemaakt. Het zijn fotootjes van Sébastien Vettel zelf en natuurlijk ook het logo van zijn team mocht niet ontbreken.

Met dit kaartje wil ik natuurlijk ook meedoen aan de volgende challenges:
Kenny K's Krafty Krew thema Tic Tac Toe (bingo) tot 05 mei
Sketch Saturday thema volgens schets n°256 tot 04 mei
De Creatieve Zebra thema alles mag tot 06 mei

grtjs
Claudia

 


Sketch Saturday


 Kenny's Bingo - ik heb gekozen voor sentiment / Pearls / Digi image / Twine
 

Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
decopapier: zelf gemaakt
digi: Kenny K en ingekleurd met spectrum noir markers
sentiment: Joy craft
parels, zilvergrijs papier en rood papier: action
touw: eigen voorraad

Verder heb ik de vlaggetjes zelf uitgeknipt en op een touwtje geplakt.

18 opmerkingen:

Nelleke zei

Hihi dit is wel een super gewaagde herenkaart, maar leuk is die zeker! Groetjes, Nelleke

Lisbeth zei

Leuk dat je blog ook heb veranderd
je kaartje vind ik ook mooi geworden
lekker gedurfd grtjs Lisbeth

jolanda zei

leuke mannenkaart

ffenneke zei

Sexy kaart hoor, erg geschikt voor mannen kaarten zijn deze afbeeldingen he ;)
liefs Fenneke

Antoinette Voorn zei

Stoere chickiessss kaart!

Gr Antoinette

Cora Schram zei

Wat een gave kaart.
Heerlijk ontdeugend.

Groetjes Cora

karin zei

Die is leuk ! Prachtige ingekleurde digi, lekker sexy voor een mannenkaart :)
En nog proficiat met je prijsje !
gr.
Karin

Josje zei

super gave mannenkaart
groetjes

Anita Meijer zei

Prachtige layout Claudia, mooi die kleuren en wauw wat een supersexy kaart heb je voor hem gemaakt, daar zal hij wel heel blij mee zijn, hij is super.
Liefs van Anita

Unknown zei

Prachtige sexy mannenkaart, daar gaat hij zeker blij mee zijn.xxxSara

nans'creablog zei

Je blog ziet er prachtig uit Claudia en je kaart is ook prachtig.

Groetjes,
Nans

nans'creablog zei

Oh ja, nog vergeten, gefeliciteerd met je 2de plaats.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart en gefeliciteerd met het behalen van je tweede plaats.
Gr. Anja

Unknown zei

Hey claudia,

super kaartje, ik ga hem daar kei blij mee maken hoop ik :-) mercikes e. xx ils

Donna Mosley zei

A gorgeous card, thanks for joining us at Sketch Saturday. Good Luck!

Donna x

Livert zei

Love your card!
Thanks for joining us at Kenny K`s krafty krew challenges.

Liv

Suzilou zei

Love your colouring of this image and those papers just work so well with her.

Thank you for playing along with Kenny K this week :)

Blissful Universe zei

뱃할맛이 나는곳 먹튀검증 안전한메이져