Volgers

maandag 13 mei 2013

Vlinders

Hoi,

Joepie, nog volgers. Welkom Jolanda en Berlinde. Super dat jullie mijn blog leuk vinden.

Ondertusssen ben ik 3 maanden gestopt met roken. Ben er zelf fier over. Wel een paar kilootjes zwaarder, maar ik voel mij veel beter.

Na een druk weekend heb ik gisteren nog even tijd gevonden voor een kaartje te maken. Ik heb deze net afgewerkt en natuurlijk wil ik die jullie niet onthouden. Zelf ben ik heel tevreden over mijn
kaartje. Ik vind die heel vrolijk (al zeg ik het zelf).

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenge:
NKU challenge 42 thema vlinders volgens schets - tot 16 mei



schets van challenge 42 van NKU



gebruikte materialen:
cardstock, wit karton: voorraad
decopapier,meeldraadjes, ronde stans, rode bloemetjes, rode sparkle spray: boekenvoordeel
tekststempel: pipoos
stempelinkt: kruidvat
vlinderstans: MD

De kaart heb ik bewerkt met sparkle spray. Alleen zie je op de foto het resultaat niet zo goed. Het onderste vlinder (= een beetje rozig) heb ik ook met sparkle spay bewerkt. Verder heb ik 2 vlindertjes gehaakt. de tutorial vond ik op you tube ( zie hieronder) Tutorial komt van de handwerkles.





Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia
 

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaart met mooie vlinders.De gehaakte vlinders vind ik erg mooi.Groetjes Joke

Lisbeth zei

ik vind het echt een mooie kaart leuk gedaan die 3 vlinders over elkaar grtjs Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Wauuwww claudia super vlinderkaart en je gehaakte vlindertjes zijn zo schatiig en alles perfekt bij elkaar gezocht!

Gr Antoinette

Anita Meijer zei

Wat superknap dat je al 3 maanden gestopt bent met roken, echt top. En dat is je kaartje ook, een toppertje vind ik het Claudia, hij is prachtig.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge van NKU.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Wauw wat een mooie kaart, zo mooi die knallende kleuren. Enne wat goed dat je gestopt bent met roken. Groetjes, Nelleke

jolanda zei

hele mooie kaart.
erg leuk gedaan die gehaakte vlinders.
Dank je voor je deelname bij NKU.
groetjes Jolanda

Diana van Otterlo zei

Knap hoor, al 3 maanden gestopt met roken! Super!

Dit is een leuke vrolijke kaart en die gehaakte vlinders zijn super!

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor, en super vlinders.
Bedankt voor het meedoen bij NKU.
gr. Liesbeth

karin zei

Leuk met die gehaakte vlinders !
gr.
Karin

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia. Super die gehaakte vlinders.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Gr. Anja

Heleen zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Geweldig met die gehaakte vlinders. Leuk dat je meedoet met de challenge van NKU.
Lieve groetjes, Heleen