Volgers

donderdag 9 mei 2013

Happy Mother's day

Hoi,

Vandaag was ik samen met de kinderen vroeg wakker. Dit heeft zo z'n voordelen dat ik mijn to do-list voor vandaag vroeg klaar was. Zo kan ik vandaag lekker lang freubelen. Uiteindelijk wilt Joran vandaag niet knutselen. Ze speelt liever buiten met de jongens (Jarno en zijn vriendje).  Maar straks komt ze waarschijnlijk wel knutselen.

Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge van Cards and Scrap challenge 166 met als thema, volgens schets en Moederdag - tot 13 mei




schets Cards and Scrap

Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
embossingfolder, groen lint, randpons: boekenvoordeel
digi tekst en afbeelding: internet en ingekleurd met spectrum noir markers
glittersteentjes: action
decopapier: kruidvat
oranje lint heb ik een bij een cadeautje gekregen.
bloemenpons
eyelet heb ik een gekocht op een beurs

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

10 opmerkingen:

Els zei

Dit is een heel mooi kaartje Claudia en wat leuk met al die prachtige bloemen.
Leuk dat je meedoet met Cards & Scrap Challenge.
Groetjes, Els

nans'creablog zei

Een leuk en vrolijk kaartje Claudia.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

leuk kaartje
de rand onderaan vind ik heel mooi
grtjs Lisbeth

Noriko zei

Je hebt de sketch op een leuke manier verwerkt voor het blog van Cards&Scrap.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Noriko
C&S

Anoniem zei

Prachtige kaart en ook de vorige kaarten zijn erg mooi geworden.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een prachtig moederdagkaartje Claudia, ik vind hem heel mooi.
Liefs van Anita

Aletta zei

Een hele mooie kaart:)
moest even zoeken naar de driehoek, maar heb 'm gevonden hoor:))
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging.
Groetjes Aletta
Cards & Scrap Challengeblog

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Ook deze sketch heb je prachtig uitgewerkt.
Gr. Anja

Nelly zei

Mooie kaart...
Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt op je kaart.

Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Srap.

Groetjes Nelly

Jolanda Cuper zei

Super vrolijke kaart daar wordt je moeder vast erg blij van!
Gezellig dat je meedoet met cards en Scraps!
Groetjes Jolanda.