Volgers

vrijdag 10 mei 2013

Goodtimes

Hoi,

Weeral ben ik vroeg wakker op deze vakantiedag. Tegenwoordig ben ik steeds vroeg wakker. En dan vooral wanneer ik lekker zou kunnen uitslapen.
Wim, is al gaan werken, Jarno is gisteren bij een vriendje gaan slapen en komt pas deze middag naar huis. Dan is Wim ook terug thuis. Joran slaapt nog, maar die ga ik na deze blogpost wakker maken. Straks gaan we shoppen.

Maar eerst even de tijd nemen om mijn kaartje te posten dat ik gisteren nog heb gemaakt. Foto is niet zo goed gelukt. Die heb ik gisteren genomen en toen was het al redelijk donker. Zelf vind ik de kleurencombinatie wel leuk, alleen het kopje valt een beetje tegen. Ik denk dat ik daar beter andere kleurtjes voor had moeten nemen. Wat vinden jullie ervan?

Met dit kaartje doe ik graag mee aan volgende challenge:
Sweet Sketch Wednesday challenge 205 volgens schets tot 14 mei



schets Sweet Sketch Wednesday challenge 205



Gebruikte materialen:
carstock: op een beurs gekocht
decopapier: kruidvat
glittersteentjes: action
mal: Nellie Snellen
stempel en tekst: gekregen bij een bestelling van 123 scrapping (via Lisbeth) en ingekleurd met spectrum noir markers
linnenpapier paars: hobbyoutlet
eyelete: boekenvoordeel

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

16 opmerkingen:

Heide zei

Very petty. Love the lacy die, it looks like a doily. Happy you could join us at SSW.
Hugs, Heide SSW-DT

Anita Meijer zei

Wat een prachtige uitwerking van de sketch Claudia, ik vind het een prachtig kaartje. Veel plezier met shoppen vandaag.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Fleurige kaart, volgens mij kloppen de kleuren wel die zie je toch in de rest van de kaart terug? Groetjes, Nelleke

Diana van Otterlo zei

Erg mooi! Ik vind het theekopje erg mooi!

mulberry station zei

What a lovely card. I love the image and beautiful die cut that you have used. Thanks for joining us.
Nancy SSW-DT

Linda Anderson zei

How beautiful! Love that dainty tea cup image, so fabulous. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

Anoniem zei

Mooie kaart en mooie kleuren heb je voor de kaart gebruikt.Groetjes Joke

Lisbeth zei

leuk en simpel kaartje ik had de stempel eerst nog niet herkend
ik heb je hulp nog eens nodig
grtjs Lisbeth

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. De sketch heb je prachtig uitgewerkt.
Gr. Anja

Josje zei

Leuke kaart!
Groetjes

Antoinette Voorn zei

Mooie vrolijke kaart met super details en top versierd!


Gr Antoinette
http;://antoinettecreacards.blogspot.nl

Unknown zei

Gorgeous colour combination. Love your image too.

Thanks for playing along at Sweet Sketch Wednesday this week.

Holly
xx

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Claudia. Heel erg leuk gemaakt volgens de sketch. Groeten Trijntje

Jeannie zei

A lovely job with the sketch! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Kathie zei

Hi Claudia, what a pretty card I do love your colour combo and that great image. Love that lacy oval cutting die you've used, the perfect finishing touch to a lovely card. Thanks so much for joining us this week over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Sharon Basel zei

Very pretty card and nice colors together. Great job with the sketch. Thanks for joining us at SSW!
Sharon SSW DT