Volgers

woensdag 22 mei 2013

Even bijkletsen

Hoi,

Ik zie dat ik nieuwe volgers heb. Welkom Marcella en Marjorie. Leuk dat jullie mijn blog leuk vinden.

Deze namiddag, terwijl de kinderen op hun hobby activiteiten waren, was ik aan een kaartje begonnen. Deze heb ik deze avond afgemaakt.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan volgende challenges:
Cards and Scrap: challenge 168 - thema: Met wie spreek ik? - tot 27 mei
Bij Oma Dee: challenge 6 - volgens schets - tot 31 mei




Gebruikte materialen:
cardstock: action
decopapier: boekenvoordeel, kruidvat
glittersteentjes: boekenvoordeel
mal letters: Joy Craft
digi: Kenny K's texting Diva en ingekleurd met spectrum noir
Verder heb ik  het kaartje versierd met een strikje en een zelfgehaakt bloemetje.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

Unknown zei

Hé wat leuk een kaartje van over de grens! Ziet er goed uit Claudia. Vind het hartstikke leuk dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda

jolanda zei

mooi kaartje heb je gemaakt met deze moeilijke opdracht

sandra_w zei

Leuk kaartje! Gezellig dat je mee doet met de schets uitdaging!

Bernadet zei

Superleuke kaart Claudia!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Claudia, ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Lisbeth zei

leuk kaartje
ik ben nog bezig met het mijne maar heb effe geen tijd deze week (ik verjaar) en mij prijsje is ook aangekomen tot maandag
grtjs Lisbeth

Josje zei

Een hele leuke kaart heb je gemaakt

Aukje zei

Prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes
Aukje

karin zei

Lief stempeltje, heel mooie kaart Claudia.
gr.
Karin

nans'creablog zei

Een hele leuke kaart Claudia met mooie details.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Wat een super kaartje heb je gemaakt! En je combinatie van kleuren met je afdrukje maakt het tot een prachtig geheel!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Marfien zei

Ook een vrolijk kaartje

Jenneke zei

Leuk kaartje heb je gemaakt! Met échte hollandse kleurtjes ;-)

Dankjewel voor het meedoen met Cards&Scrap!

XXXJenneke

Connie Leman zei

Een heel leuk kaartje laat je hier zien !! Met wat glitterpapier en een zelfgehaakt (?) bloemetje als accent links boven !! Ik vind jullie volledige blog trouwens leuk qua opzet, je hebt er dus een volgertje bij ;-) ! Groetjes en fijn weekend nog, Connie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt en wat een leuke stempel van Kenny K.
Gr. Anja

Cornelie zei

Leuke kaart, een echte glittergirl, hipperdepip! Leuk gedaan, en bedankt voor het meedoen bij Oma Dee!

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Mooie stempel en lekkere felle kleurtjes,toppie hoor.
Gr Ria