Volgers

zondag 26 mei 2013

11de Kerstkaart

Hoi,

Welkom Els en Connie. Leuk dat jullie volger zijn geworden.

Wat een druk weekendje. Joran haar dansoptreden gisteren was fantastisch, maar heel vermoeiend voor haar. Deze ochtend stonden we om 9h terug klaar, voor de dansvoorstelling van deze ochtend. Om 13h ben ik haar dan terug gaan halen. Ze heeft eventjes gerust en voor de rest van de dag heeft ze lekker buiten gespeeld. Jarno heeft goed gestudeerd vandaag en vooral veel gitaar gespeeld. Ik vind het zalig wanneer hij gitaar speelt. Van mij zou hij heel de dag mogen spelen, hihi!!

Dus, deze ochtend wanneer de kinderen zelf met hun activiteiten zoet waren heb ik gefreubeld. Ik heb mijn 11de Kerstkaart gemaakt.

Met dit kaartje  doe ik mee aan de volgende challenge:
CCWS: challenge 74 - met twist, gebruik swirls en parels - tot 28 mei

gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
decopapier, parels: kruidvat
mal: boekenvoordeel,  Nellie Snellen en MD
afbeelding: internet en ingekleurd met spectrum noir. Daarna  met glitterlijm bewerkt.
tekst is digi van internet en ook bewerkt met glitterlijm

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

8 opmerkingen:

Lisbeth zei

leuk kaartje
grtjs Lisbeth

ANJA 3D zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Ik had me begin van het jaar elke maand ook 1 of 2 kerstkaarten te maken. Allen de eerste 2 maanden is dat me gelukt. Jij gaat goed met je kerstkaarten.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Claudia, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Schitterende kaart heb je weer gemaakt, ik vind hem super. De kleuren van het plaatje en het papier ie een topper van een combi! prachtig aankleed...

Gr ANtoinettte
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

corryskaart zei

Hoi Claudia
Vind je kaart heel bijzonder en mooi geworden
Groetjes van corry

Els Paesen zei

Leuk kaartje Claudia! Groetjes, Els.

Aukje zei

Prachtig kaartje! Leuke tekst heb je erbij gevonden :-)
Groetjes
Aukje

Connie Leman zei

Leuk kerstkaartje Claudia en een treffende tekst er bij ook !! Vriendschap is inderdaad het mooiste en kostbaarste geschenk dat men kan krijgen :) - zelf ben ik momenteel nog niet aan kerstkaartjes toe, maar ik hoop dat ik er vanaf september terug zin in krijg (anders zal het traditiegetrouw weer "rushen" worden naar het einde van het jaar toe ...) ...ps ....hoe krijg ik die functie "beantwoorden van reacties" terug op m'n blog ?? ...weet jij (of iemand anders) daar raad mee ??
Bij de instellingen heb ik het niet onmiddellijk gevonden, terwijl het vroeger wel kon, vreemd ?? Oeps, sorry voor lang berichtje, ik praat weer te veel zeker ?? hihi, groetjes en liefs, Connie