Volgers

zondag 19 mei 2013

Hoera, Een dochter

Hoi,

Wat een lekker weertje vandaag. Nu is het echt lente. De zon schijnt en er is een lekker briesje. Wat wilt een mens nog meer??

Deze voormiddag lekker in het zonnetje gefreubeld en over het resultaat ben ik best tevreden. Voor de 1ste keer heb ik genaaid op mijn kaartje. Naaien is echt mijn ding niet. Het is er ook aan te zien. Heel recht heb ik niet genaaid. Maar toch, ik vind het zijn charme hebben.

Wat vinden jullie ervan?

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen met
Liftchallenge: challenge 41 kaart liften tot 25 mei


 de te liften kaart



gebruikte materialen:
cardstock, knop: hobbyoutlet
inkt, decopapier, bloemenlint: kruidvat
roos lintje: eigen voorraad
tekststempel: pipoos

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

14 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie liftkaart, hoor! Leuk detail, die hartjes. en naaien op een kaart hoeft helemaal niet zo precies, vaak is een beetje rommelig juist leuk!
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Lisbeth zei

hoi
valt stikwerk valt nog heel goed mee
mooi kaartje grtjs Lisbeth

Anita Meijer zei

Hij is prima gelukt hoor je kaart Claudia, en dat stikwerk ziet er goed uit, ik doe het je niet na want met een naaimachine kan ik al helemaal niet overweg en met de hand naaien moet ik nog maar eens gaan proberen. Je kaartje ziet er top uit.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi claudia
een erg leuke en lieve kaart en zeker in dat gezellige roze!
groetjes van corry

Trijntje zei

Hoi Claudia. Je kaart is erg mooi geworden met al de roosjes erop. Leuke kleuren combi. Groeten Trijntje

Lisbeth zei

hoi
collega van Dirk heeft vandaag een dochter gekregen
en ja ik heb de smaak te pakken
grtjs Lisbeth

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. En wat het naaien betreft. oefening baart kunst. Blijven proberen.
Gr. Anja

Anoniem zei

Mooie kaart en het stikwerk vind ik erg netjes.Groetjes Joke

marja kenter zei

Ecnt heel leuk gedaan. Dat stikwerk is juist leuk zo. En......ik heb geen zon gezien gisteren! Fijne dag.
Groetjes marja

Antoinette Voorn zei

Wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt , ik vind het weer een toppertje!

Gr ANtoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Unknown zei

Hoi Claudia, je kaartje is prachtig, ik vind je naaiwerk heel leuk gedaan. Mag ik vragen waar je die roosjes vind?xxxSara

Nadine zei

Lekker roze, wat een schattig kaartje! Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke uitwerking van de lift.

Cornelie zei

Leuk om er een babykaart van te maken! Leuk gedaan, en dank je voor het meedoen!