Volgers

woensdag 8 mei 2013

Het Leven is Leuk


Hoi,

Joepie, lekker 4 daagjes thuis. Het zullen wel 4 drukke dagen worden. Vandaag blijft er een vriendje van Jarno slapen, die blijft morgen de hele dag bij ons. Morgen zouden Joran en ik graag willen knutselen. Er is bij de NKU een nieuwe uitdaging en Joran staat te popelen om een kaartje te maken. Vrijdag ga ik een dagje shoppen met mijn moeder, (cadeautje van mijn Wim, mijn echtgenoot, hij trakteert) en natuurlijk gaan we ook langs de boekenvoordeel. Zaterdag is het weer de wekelijkse rompslomp en zondag heeft Jarno een examen zang. Hij zit in de muziekschool en zondag mag hij proef doen. Duimen, hé!!!! Joran die mag dan weer naar een feestje en wij mogen na Jarno's examen bij de buren op de koffie. Hun jongste zoontje Ferre wordt 1 jaar.

Hier is mijn kaartje dat ik deze avond heb afgemaakt. Met dit kaartje doe ik trouwens graag mee aan de volgende challenges:
De Creatieve Zebra challenge 18 - thema volgens schets - tot 12 mei
Kleurenfestijn thema vogels - tot 31 mei
Just a Note challenge 11 - thema vogels - tot 31 mei

schets De Creatieve Zebra
 Gebruikte materialen:
cardstock; action
decopapier, lint, blauwe bloemetjes: kruidvat
knoopje, bloemenlint, ronde stans: boekenvoordeel
digi en tekst: internet in digi ingekleurd met spectrum noir markers
bloemenstans: MD
gehaakt bloemetje heb ik zelf gemaakt

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.
Grtjs
Claudia


11 opmerkingen:

nans'creablog zei

Zo te lezen zit je weekend goed vol Claudia. Wel leuk hé zo knutselen met je dochter. Mijn dochter (16j) heeft te veel werk voor school, anders maakt ze ook graag kaarten.
Je kaartje ziet er trouwens super uit. Heel leuk die Tweety.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

vrolijk kaartje ik ben juist wakker en ga ook beginnen want ik moet toch rusten (voet omgeslagen) maar het zonnetje schijnt en dan heb ik altijd goesting om te freubelen
grtjs Lisbeth

Diana van Otterlo zei

Dat klinkt druk hoor die vrije dagen an jou, heel veel plezier bij/met alles.

Ik zal zondag duimen hoor :-)

En je kaart is weer prachtig!

Antoinette Voorn zei

heel gaaff kaartje en vrolijke kleurtjes...

Gr Antoinette

Folkje zei

Wat een vrolijk kaartje, leuk dat je mee doet met de challenge van DCZ.

groetjes
Folkje

Nelleke zei

Leuke kaart heb je gemaakt. Ik lees wel dat jij je niet verveelt. Geniet van je dagen, en bedankt voor het reageren op mijn blogs. Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

gossie claudia je bent een druk bijtje de komende dagen maar je kaart ziet er heerlijk vrolijk en fris uit!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Dat worden drukke vrije daagjes Claudia maar wel weer gevuld met leuke dingen. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Pfff, je gaat als een speer. Een paar dagjes niet op je blog geweest. Deze kaart is ook schitterend. Leuke Stempel.
Gr. Anja

Just me... zei

Waar haal je de tijd vandaan om nog zo'n mooie kaart in elkaar te knutselen ;-)
Gezellig dat je ook meedoet met de challenge op mijn blog.

Liefs,
Diana.

Erica ♥ zei

Wat ene geweldig lief kaartje, ik vind hem super geworden ☼

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij Kleurenfestijn ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl