Volgers

donderdag 23 mei 2013

Congrats

Hoi,

De laatste dagen kwam ik bij vele volgers een leuke schets tegen van DCL.  Vandaag heb ik dan toch maar een kaartje gemaakt naar de schets.  Het is zo'n leuke schets. Bij deze schets heb ik allemaal restjes papier gebruikt. Een malletje van MD voor de tekst en hotfixsteentjes als versiering.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia



9 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt. Ook je vorige kaart is prachtig.
Gr. Anja

Ingrid Reyners zei

Jij hebt het mooi strak gehouden Claudia, ik vind deze challenge ideaal om restjes papier op te maken, zo kun je met weinig toch weer een leuk kaartje maken, lekker zonnige kleurtjes, en mooi zo met die hotfixsteentjes. Groetjes Ingrid

made by ineke zei

ik vind het een leuke kaart geworden, lekkere vrolijke kleuren
succes met de challenge!
gr ineke

anja curvers zei

Mooie kaart hoor leuk dat je meedoet bij DCL.

ANJA 3D zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Josje zei

Leuke kaart!

miriam zei

wat een prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt.
bedankt voor het meedoen met dcl
gr miriam

Lisbeth zei

een speciaal kaartje mooi
grtjs Lisbeth

Anita Meijer zei

Prachtig gedaan Claudia, ziet er super uit.
Liefs van Anita