Volgers

zaterdag 18 mei 2013

10 Kerstkaart

Hoi,

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor jullie reacties. Ik heb daar veel steun uitgeput.

Vandaag met de kinderen bezig geweest met strijkparels, dus van freubelen is er niet veel in huis gekomen. Maar ik heb toch nog de tijd gevonden om mijn 10de Kerstkaart te maken. Het is een speels kaartje geworden. Wim, mij echtgenoot, vond het zeker niet mijn mooiste. Hopelijk valt mijn kaartje toch nog in de smaak. Ik ben benieuwd.

Met dit kaartje doe ik graag mee aan volgende challenges:
CCWS challenge 73 volgens schets tot 21 mei
Bugaboo thema - bingo: ik heb gekozen voor twine/ ribbon/ bugaboo image tot 24 mei


gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
glittersteentjes: action en boekenvoordeel
decopapier, lint: kruidvat
digi: bugaboo in ingekleurd met spectrum noir
tekst digi
touw: eigen voorraad

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

14 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kerst kaart heb je gemaakt. Ook je vorige kaart is een snoepie om te zien met het uiltje.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Ik vind hem heel leuk geworden Claudia, een superleuk kerstkaartje heb je gemaakt.
Liefs van Anita

Ingrid Reyners zei

Leuk kaartje heb je er van gemaakt, ik vindt de stempel/digi erg grappig.
Hopelijk gaat het al weer een beetje met je, het is erg vervelend als je van je chef moet horen dat andere collega's iets van je vinden, jouw chef zou dit ook beter moeten aan pakken, en niet alleen voor boodschappenjongen moeten spelen maar ook er iets samen met je collega's aan moeten doen. Iedereen is verschillend en accepteermensen zoals ze zijn. Dan kan iedereen zichzelf blijven en dat is het belangrijkste. Lieve groetjes Ingrid

Chantal zei

Het is een erg leuke kerstkaart ( maar toch hoop ik eerst op mooi weer :) )

Mooi gemaakt hoor!

Groetjes Chantal

Jolanda zei

Nou Helemaal niks mee hoor met die kaart. En ja we hebben allemaal wel eens een kaart dat we denken mmm, maar ik vind hem helemaal geweldig en die stempel is ook zooooo leuk.

Liefs Jolanda

Antoinette Voorn zei

Geweldige kerstkaart en hele leuke stempel!

Gr Antoinette

Trijntje zei

Wat mooi gemaakt volgens de sketch Claudia. Leuke kleuren. Fijne pinksterdagen. Groeten Trijntje

Jolanda zei

Claudia, wat een prachtige kaart, schitterend gemaakt... Bedankt voor je deelname bij CCWS... Mooi bijdrage hoor.
Maar zou je de sketch van CCWS van je blog willen verwijderen.. je kunt gerust linken naar ons blog, dat is geen probleem.... Alvast bedankt...

Nicole zei

Nou Claudia, Wim weet er niks van, hihi...het is een hartstikke leuke kaart geworden! Gezellig dat je weer meedoet met onze CCWS-challenge :o)

Melissa S. zei

This is so sweet. You are getting a good head start on you Christmas cards. Thanks so much for shareing with us at Bugaboo this week.

Unknown zei

Oh wat een leukerd!! Leuk dat je met de Challenge van CCWS meedoet.

Groetjes Betina

Billie A zei

Very cute card and so glad you joined us at Catch the bug. hope to see you for next weeks challenge.

Jodie Mackrell zei

very cute! great layout! so glad you could join us in our challenge this weeks at Catch the Bug !

Tammy Miller zei

What a cute project! Thanks for playing along in our May Bingo Challenge over at Catch the Bug Challenge Blog! Hope to see you again very soon!