Volgers

zondag 5 mei 2013

Simpel

Hoi,

Deze ochtend heb ik een aantal kaartjes gemaakt voor in de voorraadbak. Het zijn simpele kaartjes geworden met een 3D afbeelding. Ik merk dat er toch nog veel vraag is in mijn omgeving voor zulke kaartjes.

Al deze kaartjes heb ik gemaakt met restjes papier.

Hopelijk vinden jullie de kaartjes ook leuk.

Met dit kaartje doe ik mee met de candy van EHI, trekking bij 400 volgers.





Gebruikte materialen:
cardstock: action
glitters: zeeman
decopapier: allemaal restjes
sticker tekst: kruidvat
3D afbeelding: dat weet ik niet meer, die heb ik al heel lang

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

3 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Claudia, ik vind van tijd tot tijd een 3 d kaartje maken ook leuk. Die van jou is supervrolijk geworden.
Superleuk dat je meedoet aan de candychallenge van EHI, dank je wel.
Liefs van Anita

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Lekker vrolijk. Leuk dat je mee doet bij EHI candychallenge
Gr. Anja

Erica ♥ zei

Wat een leuk kaartje is dit toch weer, en zoals ik
begrijp verkoop je ook kaartjes, erg leuk zeg en ook
dat er vraag is naar bepaalde dingen ☼

Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl