Volgers

donderdag 16 mei 2013

Steampunk??

Hoi,

Wat een weer vandaag. Regen, regen en nog is regen!! Deze ochtend waren ik en de kindjes toch volle moed met de fiets vertrokken, maar het hield niet op vandaag met regenen. Dus op de middag toch even manlief opgebeld of hij mij wou komen halen en thuis afzetten. Gelukkig werken we dicht bij elkaar.  Tegen dat de school uit was, was het nog steeds aan het regenen. Dus, spijtig voor die paar honderde meters, maar ik heb toch even de auto genomen. Zo heb ineens ook nog wat inkopen gaan doen.  Hopelijk wordt het dit weekend toch beter weer. Zeker nu, het laatste verlengd weekend en nadien is het aftellen tot de vakantie.

Dus, echt knutselweer vandaag. Ik heb mij gewaagd aan een kaartje met thema Steampunk. Ik hoop dat ik in mijn opzet geslaagd ben.

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
Kenny K's Krafty Krew challenge  143 - thema Steampunk tot 18 mei
De Creatieve Zebra challenge 19 - thema bingo, ik heb gekozen voor max 2 bloemen/ die-punch/ roze - tot 19 mei
Sweet Sketch Wednesday challenge 206 volgens schets - tot 21 mei



schets van SSW

gebruikte materialen:
cardstock en roos karton: had ik nog liggen
embossingfolder, decopapier, lint, bloemen: boekenvoordeel
digi van  http://jadedragonne.deviantart.com/ en ingekleurd met spectrum noir
mal van MD

Bedankt  iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

20 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh wauw Claudia wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig. Schitterend ingekleurd ook.
Liefs van Anita

Monique zei

Mooi kaartje. Die afbeelding is ook cool!
Liefs, Monique

mulberry station zei

Gorgeous!!! I love your image. Fun take on the sketch. Thanks for joining us.
Nancy SSW-DT

Joanna M. zei

Really pretty! I love how you used the cut-outs for the circles. Thanks for joining in the fun over at Sweet Sketch Wednesday this week.

Lisbeth zei

leuk kaartje geworden
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Leuke afbeelding, je hebt hem mooi in gekleurd, zodat hij perfect bij het papier past. Ik wens je een fijn pinksterweekende Claudia, en hopelijk krijgen we het zonnetje te zien! Groetjes Ingrid

Diana van Otterlo zei

Wát een gave kaart zeg!

Antoinette Voorn zei

Super stoere chickie kaart!

Gr antoinette

Anoniem zei

Mooie kaart heb je gemaakt,prachtig het haar zoals je het hebt gekleurd.Groetjes Joke

MAODREN zei

I see that you cracked on the attractive drawings of Jadedragonne
I like very much the drawing as well as your card
Hugs
- MAODREN -

Anoniem zei

Zo he! Da's weer eens even wat anders! Gaaf gedaan hoor!
Tof dat je meedoet bij de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn

karin zei

Heel mooi Claudia ! De kleuren zijn prachtig op elkaar afgestemd.
gr.
Karin

nans'creablog zei

Echt een heel mooie kaart Claudia. Superleuke digi.

Groetjes,
Nans

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt. lekker stoer.
Gr. Anja

Heide zei

Awesome card. Love the very cool steampunk image.
Thanks for joining us at SSW.
Hugs, Heide SSW-DT

Kathie zei

Hi Claudia I think you sent all that rain you were having to New Zealand. It rain all day Friday and now Saturday, I'm totally over it. Love your card what a great image and love your design paper and added embellishments. Great card and thanks so much for sharing your card with us over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Jeannie zei

What a beautiful gal! Love the colors and papers you used! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Linda Anderson zei

Wow, how absolutely gorgeous! Love her pink hair, so fun and fabulous. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

Wi@ zei

Prachtige kaart
En super leuk dat je mee doet met de challange bij de creatieve zebra
Groetjes Wia

Heleen zei

Wauw wat een geweldige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen