Volgers

dinsdag 21 mei 2013

Het is jouw verjaardag

Hoi,

Dit weekend toch  lekker gefreubeld. Gisteren nog een kaartje gemaakt. Het is een verjaardagskaart geworden in niet verwachte kleuren, nl zwart/wit. Dit is nl het thema bij De Creatieve Zebra.

Maar toch, vind mijn kaartje leuk en zeker geschikt voor een tiener - of mijn schoonzusje die heel graag zwart ziet.

Bij deze, dit is mijn kaartje waar ik aan volgende challenges meedoen:
NKU challenge 43 volgens schets tot 30 mei
De Creatieve Zebra challenge 20 thema zwart/wit tot 29 mei

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
decopapier, lint, bloemen: kruidvat
mal: boekenvoordeel, meeldraadjes
Digi:http://jadedragonne.deviantart.com/ en ingekleurd met spectrum noir markers
digi tekst: internet
Bloemen heb ik nat gemaakt en daarna in model gebracht. Achter de digi heb ik een steriel verbandjes genomen en zwart geverfd met sparkle spray

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

karin zei

Leuke digi en ook een leuke kaart Claudia !
gr.
Karin

Marcella zei

Hoi Claudia

Bedankt voor al je berichtjes op mijn blog ik kon steeds niet via jou berichtje op je blog komen .maar ik heb je nu gevonden en ben volger geworden hoor .
Je maakt erg leuke kaartjes .Deze zwart/wit kaart ziet er ook erg leuk uit .
Groetjes Marcella

nans'creablog zei

Mooie kaart Claudia. Zo helemaal anders in dat wit en zwart. Toffe digi en leuke sketch.

Groetjes,
Nans

Cindy zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuke digi. Leuk dat je meedoet bij de NKU. Groetjes, Cindy

Jolanda zei

Fantastisch mooi kaartje en ja van die kleuren hou ik ook, maar die van mij wil nog niet zo lukken heb gelukkig nog ff de tijd;)

Liefs van Jolanda

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Claudia, wat geeft dat zwart wit een mooi effect. Prachtige uitwerking van de sketch ook.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaart, ik vind hem prachtig, echt een bjoetie!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Josje zei

Leuke kaart!
groetjes

jolanda zei

mooi kaartje in een moeilijke kleurcombinatie.
Dank je wel voor je deelname bij NKU.
groetjes Jolanda

Ingrid Reyners zei

Je hebt er iets moois van gemaakt Claudia, ik vind zwart/wit een moeilijke combinatie om er buiten rouwkaarten, een mooie kaart mee te maken, jij bent er helemaal in geslaagd, goed hoor! Groetjes Ingrid

Marfien zei

Heel erg leuk dat zwart/wit. En zeker als degene voor wie je zoiets maakt ook fan is.
Volgende week bij het kleurenkaart team is het thema ook zwart/wit, die van mij staan al klaar.
groet, Marfien

Anoniem zei

Mooi gedaan hoor!
Stoere digi heb je gebruikt!
Bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn

Liesbeth zei

Mooi zo in het zwart-wit Claudia, bedankt voor het meedoen bij NKU.
gr. Liesbeth

anncreatief zei

Wat een prachtig kaartje

hennie zei

Heel erg leuk zo in zwart-wit!
Leuk dat je meedoet met onze challenge, groetjes hennie DT NKU.