Volgers

vrijdag 3 mei 2013

Een fijne dag

Hoi,

Wat een gedoe zeg, met Google. Kan je nu na 1 juli je blog blijven gebruiken onder google of is het echt nodig dat je op zoek gaat naar een alternatief zoals, bloglovin?  Ik weet het allemaal niet meer. In ieder geval heb ik gezorgd voor een back up en heb alles (hopelijk) in orde gebracht bij bloglovin.
We zullen voor alle zekerheid moeten wachten tot na 1 juli en dan hopen dat je verder kunt bloggen zoals we allen gewend zijn.  Als er iemand tips of/en info heeft, mag je dit zeker meedelen!!

Nu, mijn kaartje dat ik eigenlijk wil posten. het kaartje is nogal fleurig, maar daarom niet minder prettig. Heb mijn nieuwe stempel van Gorjuss gebruikt. Ik vind die stempels zo mooi. Zou die allemaal wel willen, hihi!!

Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
Cards and Scrap challenge n° 165 - thema rood/wit/blauw/kraft met optie oranje - tot 06 mei
SSW challenge 204 - thema volgens schets - tot 08 mei
De Creatieve Zebra thema alles mag - tot 06 mei




schets SSW

Gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
gorjuss stempel in ingekleurd met spectrum noir
mal wolkjes van Joy craft
touw en witte knop: eigen voorraad en kraftpapier had ik nog een beetje van liggen
oranje knop: boekenvoordeel
decopapier: ?


Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!

Grtjs
Claudia

21 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Claudia, prachtige kleuren ook. Top weer.
Liefs van Anita

Lisbeth zei

wat een mooi kaartje
en ik heb mijn 1ste prijsje binnen
grtjs Lisbeth

ANJA 3D zei

Schitterende kaart en gefeliciteerd met je prijs.
Ik hoop dat het meevalt. dat met google. We wachten rustig af. En anders op zoek naar iets Anders. Wat natuurlijk erg jammer is.
Gr. Anja

mulberry station zei

Is his a Polly craft image? I love them and haven't seen any for awhile. I love your take on the sketch. Thanks for joining us.
Nancy SSW-DT

Joanna M. zei

Really darling. So glad you got sketchy with us this week on the Sweet Sketch Wednesday blog.
~Jo, SSW-DT

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Claudia!
Leuk dat je mee doet met deze uitdaging van Cards & Scrap.

nans'creablog zei

Een mooie kaart Claudia en die stempels zijn inderdaad super hé.

Groetjes,
Nans

jolanda zei

mooie kaart.
Ik hoop eigenlijk dat er niets veranderd, want als computerkluns hou ik me het liefst aan het oude vertrouwde

Brendaxx zei

Heel mooi kaartje! Fijn dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

Trijntje zei

Wat een prachtige vrolijke kaart . Hele mooie kleuren en papier heb je gebruikt. Deze stempel is inderdaad erg mooi. Groeten Trijntje

Kathie zei

Oh Claudia what a lovely card, and such a cute image. I love the blue red and white together, and this is a awesome sketch to do what you've done with the swing and I love your cloud embellishments. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Anoniem zei

Prachtige kaart en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

melody zei

awesome take on the sketch! what an adorable image...nice touch with the 'clouds'!

Heide zei

So cute, love the clouds and the cute scene that you have created. Happy you could join us.
Hugs, Heide SSW-DT

Jeannie zei

Absolutely adorable! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Linda Anderson zei

How adorable! Love your summery papers. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een lief kaartje! Leuk gedaan! En leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
Groetjes, Yvonne

Sally Dube zei

Oh how cute!! Love your image and the added twine and button!! So glad you played along with us at Sweet Sketch Wednesday!!
Blessings to you Claudia!!
Sally SSW-DT

* Üla * zei

Wat een super leuke en gezellige kaart, Claudia.
En wat leuk gedaan met kraft.
Bedankt dat je meedoet aan de uitdaging van C&S.
Groetjes, Ula

Sharon Basel zei

What a sweet, dear card Claudia! Beautifully done. So glad you could join us at SSW!
Sharon, SSW-DT

Heleen zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen