Volgers

woensdag 19 augustus 2015

Gefeliciteerd met jullie huwelijk

Hoi,

Op bestelling maakte ik deze week dit kaartje voor een huwelijk. Een hele uitdaging, want ik had bij Be challenged deze leuke patroon gezien, maar ik vond het toch wel een moeilijk om deze leuk te versieren. Wou het ook niet te druk, want dan krijg je het kaartje niet meer dicht. Denk dat ik in mijn opdracht geslaagd ben.

De kinderen vinden het althans een geslaagd kaartje. hahaha.







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Be Challenged Facebook:  Challenge patroon maken
Scrap & Crap Inspiration Challenge: Challenge 12 - Wedding
Cards 2 Create: Challenge 25 gebruik zoveel mogelijk kraft

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft en boekenvoordeel
DP: Studiolight
tekst: Joy Craft
afbeelding: gevonden op pinterest
mallen: Joy Craft, Marianne Design
kant: gekregen van een blogfriend

Verder heb ik de bloemen zelf gemaakt een middenin voorzien van microbeads.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Creatieve Groetjes
 Claudia

19 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw....wat mooi gedaan, Claudia!

Anoniem zei

Leuk modelletje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk model
groetjes,
Ans

Ingrid Reyners zei

Heel mooi kaartje met een heel leuk modelletje, je kinderen hebben helemaal gelijk Claudia!.... Groetjes Ingrid

Monique zei

Hij is prachtig Claudia!
Groetjes Monique

Giny zei

Hij is zeker geslaagd.
Wat een mooi geheel Claudia!
En inderdaad een heel leuk modelletje.

Lieve groet Giny

Stempel er op los by Ilse zei

Prachtig gedaan Claudia !
Echt sjiek.
Groetjes
Ilse

Rosina zei

Hoi Claudia...
Heel mooi je trouwkaartje...wat leuke en romantisch al die hartjes...PRACHTIG opgemaakt...Toevallig heb ik er vanmorgen ook een opgezet met dit modelletje....
groetjes Rosina

Sylvia zei

Hallo Claudia,

Prachtige kaart.Een heel leuk model.Mooi afgewerkt met de rand stansen en het lint.

Groetjes,Sylvia.

Anoniem zei

En of je geslaagd bent in de opdracht Claudia! Prachtig! Het is niet te druk en ik zie zoveel mooie details! Prachtig kant, prachtige border, super mooi model en de tags zijn zo leuk! Super!
Groetjes Chantal

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

Antoinette Voorn zei

Wowwww schitterend Claudia! Heel mooi gedaan joh.

Lisbeth zei

Hoi Claudia
Tof kaartje
grtjs Lisbeth

martina's kaartjes zei

wauw, dat heb je prachtig gedaan ! superzzz hoor !
grtjs,martina
x

María Pilar zei

¡qué preciosidad! es una tarjeta muy bonita, muy original. Fascinante
Un abrazo

martine zei

Prachtige kaart Claudia
vele groetjes van martine

Unknown zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Claudia.
mooie kleuren kombinatie gebruikt.

Groetjes Esmeralda

chanya13 zei

Woow!!! So pretty!!!! Love it :)
Hugs A.

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Met mooie kleuren en detals. Alles past perfect bij elkaar. ☺
Groetjes, Anja