Volgers

vrijdag 16 oktober 2015

DT Brown Sugar Challenge 168 - Purple and Green

Hoi,

Mijn eerste DT kaartje voor de Brown Sugar Challenge. Ik heb er helemaal zin in. 

Vandaag begint er bij Brown Sugar Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Purple and Green De winnaar krijgt een waardebon van $6 bij een Digi store naar keuze.

Een vriendin van mij heeft pas een ingreep ondergaan en ik heb voor haar een beterschapskaartje gemaakt.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Tuesday Morning Sketches: Challenge 322 Schets
Everbody Art Challenge: Challenge 340 Blumen
Crafty Creation Challenge: Challenge 300 Don't Be Blue
Cards and Scrap: Uitdaging 247 kaart met veel tekststempel

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: action
tekst: pinterest
digi: magnolia en ingkleurd met copics
mallen: marianne design en Joy Craft
plakparels: action
memento inkt: Bamboo Leaves

Verder heb ik een hartje geborduurd op het jutte stukje en een bloemetje gehaakt. Ook heb ik een beetje Frantage embossingpoeder gebruikt.

Woensdag heb ik gewonnen bij Fresh Brewed Design met dit kaartje:



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

20 opmerkingen:

Giny zei

Wat een super leuk en toepasselijk kaartje voor je vriendin.

Lieve groet Giny

Je@net zei

En meteen een heel mooie binnenkomer, Claudia. Wat een leuke kaart!

Tinie zei

Geweldig leuke kaart, Claudia!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie

Rosina zei

Heel mooi je beterschapskaartje Claudia...leuk dat stempeltje van die bijdehante zuster, maar ze mag doorgaan met haar spuitje...jakkes

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Hermien zei

Mooi beterschaps kaartje Claudia daar zal ze vast van opknappen, ik dacht dat het hartje gestempeld was!

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje. En wat leuk dat je weer gewonnen hebt met een mooie kaart! Altijd leuk om te ontdekken.
Groeten,
GerJanne

Nelly zei

Superleuke kaart.

Bedankt voor je deelname bij C&S.

Groetjes Nelly

Bernadet zei

Geweldig mooie kaaart Claudia.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

Unknown zei

Wat een mooie beterschap kaart heb je gemaakt.
en wat een leuke stempel heb je gebruikt.

groetjes Esmeralda

Els zei

hele mooie kaart, Claudia!! Wat een prachtige details!
Els.

Angelique zei

Wat een leuke beterschapskaart, mooi gedaan. Leuk om nog een designerschap erbij te hebben maar vind het superknap van je om precies te maken wat ze allemaal van je vragen. Je mannenkaart is ook heel erg leuk geworden.
groetjes Angelique

Notes by Nina zei

So many great details, Thank you for joining us for Tuesday Morning Sketches

Lisbeth zei

hoi
Je heb er een toppertje van gemaakt
Hij is super mooi.
Proficiat met je DT-schap
grtjs lisbeth

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk kaartje.
Bedankt voor je deelname bij Cards&Srap.
Groetjes Miranda

ANJA 3D zei

Prachtige beterschapkaart heb je gemaakt. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Alles past perfect bij elkaar ☺ en gefeliciteerd met je winnende kaart
Groetjes, Anja

Jessi Fogan zei

SO cute! I love the burlap & all the perfect embellishments. Thanks for coming to play at TMS with us :)

Debbie zei

Sweet card! I love all your layers and texture!!
Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie (TMS DT)
Debbie's Dash of This and That

Aletta zei

Helemaal leuk!
Gezellig dat je meedoet met onze kaartenuitdaging.
Groetjes Aletta
Cards & Scrap challengeblog

Marcella zei

Hoi Claudia
Wat een geweldige leuke vrolijke kaart .
Gezellig dat je meedoet bij het Cards & Scrap blog
Groetjes Marcella

Ankie vd Polder zei

Wat een schattig kaartje en leuk dat tekstblok zo. Groetjes, Ankie