Volgers

vrijdag 18 maart 2016

Lente kaart

Hoi,

Joran heeft woensdag hare voet bij turnen gezwigt. Gisteren ben ik ermee naar het zieken huis geweest want het zag dik en een beetje blauw. Niets gebroken, gelukkig. Alleen goed gekneust. Vandaag is ze terug naar school. Stappen gaat een beetje moeizaam, maar het zal haar wel lukken. 

En dan begeeft na 10 jaar mijn printer het ook nog. Ben ik dus gisteren namiddag een nieuwe printer gaan kopen. Ik heb een canon Pixma gekocht. Had al van vele gehoord dat het goeie printers zijn en omdat ze de Photosmart van HP niet meer maken. Voordeel bij Canon is ook dat ik de kleuren cartridges afzonderlijk kan vervangen. Das was bij de fotosmart niet het geval.

Vandaag begint er bij Brown Sugar Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is TBADe sponser is deze keer Star Stampz.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: Challenge 403 Schets
Craft Your Passion: Challenge 303 A/G
TTCRD: Challenge 15-21 March A/G
Crafty Sentiment: Challenge A/G
Fresh Brewed Design: Challenge 201610 A/G
Inspiration Destination: Challenge 77 A/G
Penny's Paper Crafty Challenge: Challenge 269 A/G
Creative Knockouts: Challenge 133 Spring is on the way

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

22 opmerkingen:

Lia zei

Leuke lentekaart Claudia! Beterschap voor Joran.
Lia xx

!neke zei

Mooie lentekaart !!!!
Zin in het mooie weer !!

Unknown zei

Wat een prachtige lente kaart heb je gemaakt,
veel beterschap voor Joran.

Groetjes Esmeralda

carla zei

Een mooi leuk vrolijk kaartje.
Toffe kleurtjes en heel mooi samengesteld.
Vraagje:
Jij zat vroeger toch in het DT van Friday Sketches.
Daar hoor ik niks meer van, is het gestopt?
Groetjes,
Carla

Joanne kramer zei

Mooi! groetjes Joanne

Anoniem zei

Mooie en vrolijke kaart!
Groetjes Chantal

Angelique zei

Wat een leuke lentekaart. Ik hoop dat Joran's voet snel geneest zodat ze volop van haar feestje kan genieten. Wat een leuke foto met al die boekenleggers erop, het is echt een serie.
Zonder printer kunnen we tegenwoordig niet meer, voor onze hobby maar ook voor alles wat de kinderen voor school moeten uitprinten.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Heel lief lentekaartje Claudia...prachtige details erop...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Hermien zei

Ai dat is pijnlijk voor Joran wens haar maar beterschap!
Je kaartje is weer leuk Claudia...

groetjes Hermien

Cinderella zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke Lente kaart en ik vond het leuk gisteren met jullie allemaal.
Maar ik was wel blij weer thuis te zijn na inde file te hebben gestaan.
Was toch wel een vermoeiend dagje hihi.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

ANJA 3D zei

Mooie kaart.
Groetjes, Anja

Patricia Alvarez zei

Beautiful card. I love the colors you have used. Thanks for sharing with us at Crafty Sentiments Designs this week. Good luck!!! Patricia

Unknown zei

Great card. Thank you for joining us over at Craft Your Passion Challenge. Look forward to seeing you again.

Tammi
Craft Your Passion, DT
makememories4life.blogspot.com

Lisbeth zei

hoi
superleuke en toffe creatie
grtjs lisbeth

martine zei

Wat een heel mooi lente kaartje Claudia , ook super zijn de kleurtjes fijne zondag liefs martine

Linda zei

Hoi Claudia,
Wat een schattig lente kaartje!
Mooie zachte kleurtjes en wat een leuk hekje!!
Lieve groet, Linda

Unknown zei

What a lovely card! Hope Joran's foot is better!

Tammy zei

Awww what a little cutie, I love her blue hair that the beautiful dies you've used!
Hugs, Tammy

Sylvia zei

Mooie en vrolijke kaart.Schattige digi.

Groetjes,Sylvia.

Amy Cohen zei

Love the dies you used! Adorable card creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty.
Amy-DT

Andreja zei

Beautiful card :-)) I like the sweet image.
Hugs, Andreja