Volgers

zondag 1 mei 2016

Lieve Mama!

Hoi,

T'is al mei. Wat gaat het toch weer snel vooruit. Als we nu maar goed weer krijgen. April was maar een koude, natte maand.

Met veel spijt heb ik afscheid genomen van 2 DT's. Bij Creatalicious blijf ik nog tot het einde van mei en bij The Sketchy Challenge gaat mijn laatste challenge einde mei van start. Daarna is het daar ook gedaan. Soms is het wat druk met zoveel challenges en ik heb keuzes moeten maken. 

Vandaag begint er bij CCC Digi Creation Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Let's Go Green/ Alles GroenDe sponsers zijn: Artidoodles,  Karleigh Sue en SLS Lines




The Prize for the lucky winner is 4 Digi Images

The Prize for the lucky winner is 4 Digi Images
The Prize for the lucky winner is 3 Digi Images
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Aurora Wings: Challenge 27 Say It With Flowers  to late
The Paper Shelter: Challenge 246 Pearls
Stella Says Sketch: Challenge 408 Schets
The Crazy Challenge: Challenge 221 Buttons
The Crafty Addicts: Challenge 13 A/G use Ribbon to late
Sparkles Monthly Challenge: Challenge 79 Thinking Of You
Crafty Ribbons: Challenge 149 Button It Up

En ook dit weekend heb ik een paar restjes kaartjes gemaakt. Een deel van deze kaartjes schenk ik weg aan onze Hobby Club Fresia als tombola prijs. Deze worden dan per 2 verpakt en als lotje meegegeven.




















Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart is dit geworden, Claudia.
En wat een leuke restjeskaarten heb je weer gemaakt!

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit Claudia!

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! En de restjes kaarten zijn erg leuk en vrolijk! groetjes Joanne

Margo zei

Wat een prachtige kaarten ! Jij blijft het goed volhouden om restjeskaarten te maken ! Het is inderdaad zo dat je soms keuzes moet maken, het is een hobby en moet op de eerste plaats ontspannend zijn he !
Groetjes
Margo

Donna Ellis zei

Beautiful! hugs, de

Pat K zei

Beautiful card Claudia. Thanks for playing along with us at The Paper Shelter, Pat K x

Carole Pollard zei

Stunning such a pretty card hugs Carole X DT

Stefi zei

Fabulos card! I like the image and colors! Thank you for joining us at The Crazy Challenge! Good luck!
Stefi DT