Volgers

maandag 1 augustus 2016

Just A Note

Hoi,

Aan alle mooie dingen komt een einde, ..... en zo ook aan mijn verlof. Vanaf vandaag is het het werken dag.  Een weekje maar en dan heb ik terug een weekje vakantie.

Vandaag begint er bij CCC Digi Creations Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Anything Goes / Alles Mag. De sponser deze keer zijn Lemon Shortbread en Delicious Doodles







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Donderdag mocht ik Random Winner zijn bij  Inspiration Destination  en ook de 3de plaats bij Creaine met dit kaartje:


bij Card Mania Challenge kreeg ik de melding van Honorable Mension met dit kaartje en bij cheerful Sketches ben ik gewonnen met hetzelfde kaartje



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen
Creatieve Groetjes
Claudia

12 opmerkingen:

carla zei

Je kaartje ziet er erg leuk uit Claudia.
Mooie kleurtjes.
Groetjes,
Carla

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart!! Groetjes Joanne

Marfien zei

Een nakomertje voor het KKT? leuke kaart in deze kleuren

Cynthia van der Wilk zei

Ook hier is de vakantie alweer voorbij. Leuke kaart, mooie kleuren.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje Claudia! En wat gaaf zoveel prijzen en top3 noteringen!
GerJanne

Lisa J zei

Totally gorgeous. Great colours x

Dreja zei

Ein ganz tolles Werk. Gefällt mir sehr gut.
Danke daß du bei den Sketchtanten mitmachst.
LG Dreja

AndreaBastelmaus zei

Deine Karte gefällt mir sehr gut, es gibt so viele liebevolle Details ;)
Danke für deine Teilnahme bei Sketchtanten - Andrea

Unknown zei

What a cute card! Beautiful design with gorgeous details! Love the image you used - so cute. And the color combination is great!
Thank you so much for sharing this amazing card with us at 613 Avenue Create this week. Good luck and hope to see you next time too!
Sasha

Chana Malkah zei

Very nice color integration and the project is well organized! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chanam Owner

Kuni zei

Wonderful card.
Thank you for joining us at the Sketchtanten.
HUgs
Kuni

Craftin Suzie (Susan Wykes) zei

What a lovely card Claudia. Thank you for sharing with us at Digital Delights, good luck! Susan x