Volgers

woensdag 20 september 2017

ATC Autumn

Hoi,

Tijd voor een paar ATCtjes. Deze maand is het thema Autumn. Ik heb er een paar meer gemaakt omdat ik buiten de SWAP van Noor Design ook nog wil gaan ruilen. Ik ben lid geworden van een supetoffe groep op facebook, nl ATC Kaarten ruilen. 

Mijn eerste ruil is al bijna een feit. Vrijdag gaat mij eerste ATC ruil de post op. Vind het zo leuk om te doen.

Dit zijn mijn ATC voor deze maand.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtige ATC kaartjes Claudia...leuk zo in die herfstkleurtjes...

groetjes
Rosina

Hermien zei

Die zien er super leuk uit Claudia

Groetjes Hermien

Ellibelle zei

Nicely designed ATC's. Perfect for our Feels like Autumn challenge at Allsors, thanks so much for joining us!

Wendy L zei

Gorgeous ACT,s, thanks for joining us at MAWTT and at Allsorts too, xxx

Joanne kramer zei

Ziet er mooi uit! groetjes Joanne

brenda zei

My you have been busy, so many lovely Autumnal ATC's and just perfect for our Allsorts this this week, many thanks for joining in.

B x

Diana zei

Wat een prachtige ATC! Heel erg leuk! De herfst geeft zoveel leuke inspiratie!

Bedankt voor je deelname aan de Penny's Paper Crafty Challenge
We zien je graag weer terug bij de volgende challenge
X
Diana
Diana's Creations

Angelique zei

Mooie ATC-kaartjes, heel veel plezier bij het ruilen.
lieve groetjes Angelique

AO Creations zei

Super cute!!! Thank you for joining us at MAWTT, good luck!!! Amy DT

crafty zei

A lovely set of ATCs. Thank you for joining in at crafting from the Heart.
Mary

Katie zei

These are gorgeous