Volgers

dinsdag 21 augustus 2018

Jam Your Hearts Out - Augustus

Hoi,

In een facebook groep waar ik lid van ben, maken we ATC's waar we met 3 aan werken en dan krijgen we elks 1 kaartje ervan.

De bedoeling is dat je een setje maakt van 3 ATC in hetzelfde thema. Je maakt een basis. Deze stuur je naar een willekeurig lid van de groep die op het adressenbestand staan. Dit lid voegt iets toe aan de set van de ATC's. Op haar beurt stuurt zij deze verder naar een 3de persoon. Die 3de persoon voegt dan ook iets aan deze sets. Vervolgens houd de 3de persoon 1 ATC  voor zich en stuurt 1 terug naar persoon 1 en 1 terug naar persoon 2.

Zo hebben we met 3 personen aan dezelfde set ATC gewerkt en ontstaan en soms leuke, grappige, maar steeds toffe setjes.

Ik probeer maandelijks om setjes te maken en te versturen en ook de setjes die ik aankrijg, daar iets aan toe te voegen en verder te sturen.

Deze zijn alvast afgewerkte setjes (homers) die ik de afgelopen maand heb teruggekregen.







Dit zijn basissen die ik gemaakt heb en deze gaan naar nummer 2.


Deze zijn setjes die ik gekregen heb van nummer 1 en hier heb ik iets aan toegevoegd. Deze gaan nu naar persoon 3.


En hier zijn setjes waarvan ik de 3de persoon ben. Ook hier heb ik iets aan de setjes toegevoegd. 1 exemplaar hou ik zelf. De 2 andere gaan naar persoon 1 en 2.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Gertrude zei

WOW, ich bin begeistert, so eine Menge Karten, ganz toll gestaltet
glg Gertrude

Nancy Soetaert zei

lijkt leuk, veel variatie op die manier, maar vast ook niet makkelijk al die stijlen om op voort te "borduren"...
groetjes
Nancy

Je@net zei

Ziet er weer leuk uit, Claudia!