Volgers

dinsdag 25 september 2018

Little Star

Hoi,

Gisteren avond heb ik 2 babykaartjes voor een bestelling gemaakt. Het jongenskaartjes laat ik jullie vandaag al zien. Ik heb het gemaakt met een "oud" blokje design papier van Noor Design. Maar ik vind deze nog altijd zo mooi!!!



Morgen laat ik jullie het ander kaartje zien.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Wat een leuke babykaart Claudia, mooi papier en plaatje,
Ansx

Caroline zei

Dit blijft zo'n mooi blok om te gebruiken!
Wij vragen deze maand bij 2Sistersontheblog om een babykaartje.....
Groetjes Caroline

Joanne kramer zei

aahhh....wat een lieve kaart. Heel mooi gemaakt. groetjes Joanne

Je@net zei

Aaah...wat een pracht van een kaart is dit, Claudia!

Diny zei

Wat een prachtige babykaart Claudia!
Groetjes Diny

Hermien zei

Prachtig kaartje Claudia.

groetjes Hermien

Nelleke zei

Prachtig Claudia, geweldige creatie. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Leuke kaart!

شركة المثالي سوبر zei

<شركه تسليك مجاري بالاحساء