Volgers

dinsdag 30 oktober 2018

Lief, klein uniek....

Hoi,

Naar aanleiding van een kaartje dat ik zag van Elly van de Pluim heb ik dit kaartje gemaakt.
Zij had hier een kerstkaart van gemaakt, maar ik vond het idee ook wel tof voor een babykaartje.

Dit is mijn uitwerking

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia



5 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtig modelletje ! Tis echt een supersnoezig kaartje !
Groetjes
Margo

Hermien zei

Prachtig modelletje je hebt er een mooi kaartje meegemaakt.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Heel mooi kaartje zeg! Inderdaad ook heel geschikt voor een babykaart.

Joanne kramer zei

Wat is ie mooi!! groetjes Joanne

Josje zei

Wat leuk is dit geworden