Volgers

maandag 16 september 2019

Hoera, 25 jaar getrouwd!

Hoi,

Voor een opdrachtje heb ik een romantisch kaartje gemaakt voor een koppel dat 25jaar getrouwd is. Dit heb ik dan weer gekoppeld aan de 52 weken challenge (waar ik nog steeds een paar weekjes achter sta), met week 36 vlinders.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Zondag mocht ik winnaar zij bij Do AL(l) Kreatives met deze kaart en met dezelfde kaart heb ik de top 3 behaald bij Creative Crafters















Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Claudia ,
Prachtkaart heb je gemaakt
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met weer een toppertje!

Marijke zei

Een prachtig kaartje en weer eens leuk zo'n drieluik! Een leuk idee weer en ik moet ook een kaartje maken voor een huwelijks gelegenheid dus een goed idee! Thanks! Groetjes Marijke.

Hermien zei

Prachtig kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat een schitterende kaart!

Mrs A. zei

This is beautiful. I like the way the card opens up with the hidden pockets inside . Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this challenge. Hugs Mrs A.

Loose Stitches zei

Beautiful creation, lovely design! Thank you for sharing with us over at Let's Craft and Create. We hope to see you again.
~ Sherry DT/Admin xx

https://shinebrightandcreate@blogspot.com/ zei

Beautiful card, a lovely design and a wonderful keepsake too. Bet they loved it. Thanks for joining our challenge this month at Let's Craft and Create and good luck - Michelle DT x

cass zei

Beautiful card. Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for "Add ribbon and/or a bow" Challenge.

Gale zei

Gorgeous card Claudia! Beautiful details. Thank you for sharing with us over here at the Crafty Calendar Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
Gale DT for
http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/