Volgers

dinsdag 26 september 2023

Pssst...... ik wil je iets vertellen

 Hoi,


Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. Deze maand houden volgende thema aan: gebruik een cijfer

Bij het laatste deel van het jaar, gebruiken we onze 2 pakketten van dit jaar en mixen we deze door elkaar. Benieuwd wat we elks gemaakt hebben. Dit is mijn voorbeeld.




Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.

Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.

Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! ๐Ÿ˜€


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜







2 opmerkingen:

meg zei

Love your design papers,the colours patterns and layout are beautiful,gorgeous embellishments too

karin zei

Mooi kaartje Claudia. Leuke kaartvorm.
Groetjes,
Karin