Volgers

woensdag 25 oktober 2023

Ben je alweer een jaartje ouder?

  Hoi,

Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. Deze maand houden volgende thema's aan: cijfers en een plaatje.

Voor een opdracht heb ik deze kaart gemaakt. 




Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.

Sinds kort heb ik ook een webshop: Claudia's kaartjes. Kom gerust een kijkje nemen. Je vindt er allerhande hobbymaterialen en ook mijn geplande workshops.

Vind je iets niet, stuur mij gerust een bericht en dan kijk ik of ik het voor je kan bestellen:
Claudiaskaartjes@outlook.com

 Tot gauw! 😀


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍