Volgers

zondag 27 oktober 2024

⛄Merry Christmas⛄

Hoi,

Eerst heb ik droevig nieuws! Wim zijn moemoe is vrijdag avond overleden. Zij verbleef al een aantal jaren in een rusthuis en was dement, maar dat maakt het verlies niet minder groot. Lisa mocht 95 jaar worden. Aanstaande donderdag gaan we in familie kring nog een laatste groet brengen 😪

Moet wel zeggen, dat ik blij ben met deze leuke hobby, zeker nu met deze moeilijkere dagen, kan ik mij helemaal terugtrekken in mijn cocon en mij helemaal laten gaan, soms gepaard met een traantje.

Voor vandaag heb ik dus een kaartje kaar  Dit kaartje is mijn inspiratie voor 

Bij Girlz Creative Christmas challenge zien we graag een easelkaart deze week.

Zo leuk om een tekst te maken met de wax zegel. Ik heb deze in 2 kleuren gemaakt. Je kan er zoveel mee. Echt te gek! Ik heb deze gebruikt op een winterskaartje met de nieuwe ovale cutting dies van Studio Light.


SL-GR-WAX23 waxzegel merry christmas
CCL-ES-WAX28 waxzegel beads pastels
SL-ES-WAX03 waxzegels melts pastels
CDWX-0001 waxzegel brander
CDWX-0002 waxzegel lepel
473.005.068 design papier cold days
CCL-ES-CD860 pine branch
1002/1003 poinsetta
SL-ES-CD915 cutting dies torn edge ovals

#claudiaskaartjes #yartfactory #noorenzo #noorenzoshop #studiolight #papercrafting #ilovecardmaking #scrapcards #dutchdoobadoo #papercrafts #cardmaking #kaartjesmaken #craft #cardmakersofinstagram #instacraft #kaartenmakenisleuk #homemadecards #diycards #kaartenmaken  



🎂Oproepje 🎂

Nu heb ik een oproepje. Eigenlijk doe ik dat zéér weinig, maar nu is er een mooi gelegenheid voor. Wim, mijn echtgenoot heeft moeilijke weken achter de rug. De meeste die mijn blog volgen zullen dit wel gelezen hebben. Maar Wim wordt op 5 november 🎂50 jaar 🎂 en en dat wil ik niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Ik zou zo graag hebben dat hij mega veel kaartjes zou ontvangen.
Zouden jullie graag 🎂Wim🎂 een kaartje willen sturen?
Mocht je mijn adres niet hebben, mag je even mailen naar claudiaskaartjes@outlook.com

Super bedankt iedereen.
🎂Claudia 🎂

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more 




 Tot gauw! 😀


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Gecondoleerd met overlijden van Wims Moemoe (oma, denk ik?). Mooie leeftijd heeft ze bereikt.
Je kaart is heel leuk! Fijn inderdaad dat je je met de hobby dan kunt terugtrekken....

karin zei

Gecondoleerd met het overlijden van de oma van Wim. Een gezegende leeftijd maar evengoed het gemis doet altijd pijn.
Mooi easelkaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Gecondoleerd met het overlijden van de oma van Wim. 95 is een hoge leeftijd het gemis zal er zeker zijn. Mooie kerstkaart laat je zien.

Marjolijn van Elsberg zei

Is het zijn oma of zijn moeder Claudia, beide is natuurlijk heel erg verdrietig. Heel veel sterkte.