👉 “Volg mijn creatieve avonturen 💜”

woensdag 24 juni 2026

🍒💚 Kleurrijke Rondjes 💚🍒

 🌿 Hallo creatieve vrienden! 🌿

Vandaag laat ik jullie graag mijn nieuwste kaart zien voor de KleurenKaartenTeam (KKT) uitdaging. Deze maand werken we met de frisse combinatie van limoengroen en kersenrood. 💚🍒

Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met alcoholinkt op Yupo papier. Ik gebruikte twee tinten alcoholinkt, waarvan één met een mooie glitter voor een extra sprankelend effect. ✨ Het blijft telkens weer een verrassing hoe de kleuren zich mengen en welke unieke patronen er ontstaan.

Na het drogen heb ik het Yupo papier uitgestanst in verschillende cirkels en deze gemat op zwarte geschulpte cirkels. Het zwarte cardstock zorgt voor een mooi contrast waardoor de kleuren nog meer opvallen. 🖤

De achtergrond heb ik eenvoudig gehouden door met een fineliner speelse stippellijnen en kleine stipjes te tekenen. Zo krijgt de kaart extra detail zonder de aandacht weg te nemen van de kleurrijke alcoholinktpanelen.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze frisse kleurencombinatie vinden!


= inspired by the colors

🌸 Creatief bezig? Volg gezellig mee! 🌸

Ben je net als ik dol op creativiteit? Dan nodig ik je graag uit om ook eens een kijkje te nemen op mijn andere pagina's.

✂️ Voor kaarten, scrapbooking en papiercreaties:


🧶 Voor haak-, brei- en andere handwerkprojecten:
📘Facebook

📝 Blog


Samen delen we inspiratie, ideeën en vooral veel creatief plezier! 💖

🌸 Creatieve groetjes en tot een volgende creatie! 🌸

Claudia


8 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de KKT kleuren en leuke techniek
groetjes Ellen

Nancy zei

Hey Claudia,
Wat een geslaagde kaart voor de uitdaging van het KKT. Jij hebt de kleuren van deze maand heel leuk gecombineerd!
Liefs,
Nancy

Creatiels zei

Werken met alcoholinkt is altijd een beetje spannend uitkijken naar het resultaat. En bij jou is dat geslaagd. Een mooie kaart is het geworden.
Fijne dag nog
Els

Femminde zei

Zeker een fris kaartje!! Leuk met die rondjes.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Geweldig super gaaf gemaakt!

!neke zei

Super leuk geworden !!!!

GerJanne zei

Heel mooi gedaan Claudia!!

Nancy Soetaert zei

heel mooie kleurtjes met je alcoholinkt! Toffe KKT-kaart.
Groetjes
nancy