Volgers

zondag 13 december 2015

De laatste 2 kalenders

Hoi,

Zo, mijn kerstkaartjes zijn allemaal de deur uit. En spijtig genoeg had ik er niet genoeg gemaakt dit jaar. Ik ga er komend jaar zeker veel meer mogen maken. Ik ga proberen (lees proberen, hahaha) om er elke week minstens ééntje te maken, het hele jaar door. Want dit jaar heb ik er een paar gekochte kaartjes verstuurd en dat doe ik toch niet graag.

Vandaag heb ik mijn 2 laatste kalendertjes afgemaakt. De ene is een bestelling de andere is mogelijks nog een bestelling (is nog niet zeker) maar heb die toch al maar gemaakt. Als de verkoop niet doorgaat komt dit schattig kalendertje op mijn bureau te staan op het werk.







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Cards And Scrap: Uitdaging 251 Maak een kalender voor 2016
CFAS: Challenge 116 Anything But A Card

gebruikte materialen:
cardstock: Boekenvoordeel
DP: allemaal restjes
inkt, distres inkt Vintage Photo
mallen, boekenvoordeel, Joy craft, Yvonne creations, marianne design
houten letters: craft emotions

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

18 opmerkingen:

Hermien zei

't ziet er weer mooi uit Claudia, hier gaan de kaartjes morgen op de post!

Groetjes Hermien

Je@net zei

Wat zijn ze weer leuk geworden, Claudia!

An Smets zei

Leuke kalendertje. Knap voornemen Ik ga het volgend jaar ok nog eens proberen.
Groetjes
An

Original handmade by Janneke zei

Hahaha Claudia, een goed voornemen om elke week een kerstkaart te maken!
Dat was mijn voornemen begin dit jaar ook en ook ik moet weer bekennen dat ik het weer niet gered hebt....
Je hebt hele leuke kalendertjes gemaakt hoor!

Groetjes Janneke

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ria zei

Mooi geworden Claudia.
Groetjes Ria

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je hebt 2 prachtige vouw kalenders gemaakt,
groetjes,
Ans

Margo zei

Prachtig !
Een heel werkje !
Groetjes
Margo

!neke zei

Wat een werk, maar super mooi !!!!!!
groeten Ineke

corryskaart zei

wat leuk en prachtig gemaakt echt een kalender om het hele jaar van te genieten
groetjes corry

Anoniem zei

Prachtige kalenders!
Groetjes Chantal

Unknown zei

Hoi Claudia,

Wat een mooie kalenders heb je gemaakt.
Groetjes Esmeralda

ANJA 3D zei

Prachtige kalenders,Claudia. Ik heb er nog 4 te gaan om te maken
Groetjes, Anja

Rosina zei

Dat zijn weer 2 schitterende kalendertjes Claudia....leuk ideetje en prachtig afgewerkt weer...

groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Claudia,

Super hoe jij de kalender verwerkt hebt... Wou er dit jaar ook iets tof mee doen, maar 't is iets simpeler geworden... Moet nog op mijn blog komen, ze zijn pas klaar...

Liefs,
Nancy

Barb zei

Love your calendars, all are fabulous. Thanks for sharing with us at the Crafting for all Seasons challenge, hope to see you again. Barb

Aletta zei

Ohwie... wat mooi !!!!
Leuk dat je met onze uitdaging mee doet.
Groetjes Aletta
Cards & Scrap challengeblog

Unknown zei

Fabulous entry! Love how you laid out the calendar. Thank you for joining us at Crafting For All Seasons challenge. Mary DT member xx