Volgers

donderdag 17 december 2015

Kerstkaartjes

Hoi,

Deze avond heb ik nog een serie kerstkaartjes gemaakt. Ik had er toch nog te weinig dus heb ik deze avond ineens een paar gemaakt. Deze gaan morgen ineens de post op.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: Schets 391
Christmas Card Challenge: Challenge 54 A/G Twist Color Combo
Glitter & Sparkle Challenge: Challenge 167 Traditional or not Traditional Christmas
Digi Choosday Challenge: Challenge wk 50 Christmas Decor

gebruikte materialen:
cardstock: van op een beurs
DP: allemaal restjes
inkt, delicata gold
prent: Joy Craft
houten emblessiment

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

15 opmerkingen:

Rosina zei

dit zijn 3 prachtige kaartjes Claudia...

groetjes Rosina

Je@net zei

Weer een leuke serie kerstkaarten, Claudia!

Marfien zei

Leuk in deze kleurtjes, de houten figuurtjes geven net dat beetje extra

Marijke zei

Mooie kaarten allemaal en dan direct nog opsturen. Super, hopelijk ben je ook klaar met de kerstkaarten nu? Groetjes Marijke.

Hermien zei

Zo denk je dat je er voldoende hebt, en zo kom je er toch nog een paar tekort.
't zijn mooie kaartjes geworden.
groetjes Hermien

GerJanne zei

Heel leuk Claudia. En dan is het handig als je en recept hebt voor snelle kaartjes. Ik kom er ook iets te kort geloof ik.
Morgen en zaterdag nog even aan de knutsel...
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
mooie serie heb je gemaakt,ik moest gisteren ook nog aan de slag..
ook te weinig..
groetjes,
Ans

everything with stickles.blogspot.com zei

Lovely set of cards x thanks for sharing at Glitter n Sparkle Chris DT x

La Papera Gialla zei

Thanks for joining us at Christmas Card Challenges this week!
Monica - CCC DT

Jane Savage zei

Great cards Lovely images!
Thank you for joining us at Digi Choosday! Have a wonderful Christmas! Jane (DT) xxx

Creating with Susan zei

Great set! Thanks for playing along with us at Christmas Card Challenges.

Anoniem zei

Leuke serie kerstkaartjes Claudia!
Groetjes Chantal

Angelique zei

Wat een leuke kaartjes, ik hou wel van dit soort. Leuk gedaan met de houten figuurtjes met een labeltje eraan. Wat heb ik alweer veel mooie creatie's van je gemist. Hoe krijg je het voor elkaar om elke keer zulke verschillende kaarten te maken.
groetjes Angelique

Angelique zei

Wat een leuke kaartjes, ik hou wel van dit soort. Leuk gedaan met de houten figuurtjes met een labeltje eraan. Wat heb ik alweer veel mooie creatie's van je gemist. Hoe krijg je het voor elkaar om elke keer zulke verschillende kaarten te maken.
groetjes Angelique

Aunty Sue zei

brilliant cards and thanks for sharing with us at Digi choosday good luck and happy new Year
Aunty Sue DT