Volgers

vrijdag 15 januari 2016

DT CCC Digi Creations Challenge 41 - Use Die Cuts - Stitchy Bear en Cute As A Button

Hoi,

Ik ben hier nog eens vandaag, met een lange blogpost. Neem er een lekker tasje koffie bij en ga er lekker bij zitten want ik heb veel te vertellen.

Eerst en vooral wil ik Rachel, Ann en Lia welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Mogen we veel inspiratie bij elkaar opdoen.

Vandaag begint er bij CCC Digi Creation Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is Use Die Cuts / Gebruik SnijmallenDe sponsers zijn deze keer Stitchy Bear Stamps en Cute As A Button

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje. Dit is kaartje heeft al een eindbestemming gekregen. Een vriendin van mij moest onlangs een riskante operatie ondergaan en ik heb haar dit kaartje gestuurd als steun. Ze heeft het kaartje ondertussen ontvangen en is ook goed herstellende van de zware ingreep.



prijs = $10 digis


prijs = 2 digis

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Stella Says Sketch: Schets Woohoo
Creative Moments: Challenge 84 A/G
Scrapbook Stamp Society Challenge: Challenge 84 A/G
Not Just Cards Challenge: Challenge 28 January
World Wide Open Design Team Challenge: Challenge Januari 07 A/G
TTCRD: Challenge 19-25 Always A/G
Tuesday Throwdown: Challenge 276 Add Deminsion
Inky Chicks Challenge: Challenge 61 A/G
Penny's Paper Challenge: Challenge 206 A/G
Inspiration Destination: Challenge 68 A/G
Cute Card Thursday: Challenge 407 A Bit of Fun
Little Miss Muffet Challenge: Challenge 129 A/G

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: What's Up
tekst: Marianne Design
digi: Cute As A Button en ingekleurd met copics. Ik heb Valentine Love gebruikt en die kan je hier vinden.
mallen: marianne Design, Joy Craft
plakparels: Dutch Doobadoo Pearl Pen
distress inkt: Gathered Twigs

Naast kaartjes maken is breien ook een hobby van mij. Elke dinsdag ga ik naar de hobby Fresia. Dat is een vrij hand werk hobby vereniging. Ik brei daar altijd. Maar het duurt lang voordat er bij mij iets afgeraakt. Dit keer heb ik op korte tijd wel iets afgewerkt. Ik heb een lange Bernadet vest gebreid en ben er best fier op.

















Dinsdag mocht  ik bij A Snowflake Promise één van de DT favorites zijn met dit kaartje:











En als laatste laat ik jullie graag mijn 2de restjes kaart zien van dit jaar. Zoals ik jullie eerder vertelde, ga ik proberen om een heel jaar lang 2 restjeskaartjes per week te maken. 




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen


Creatieve Groetjes
 Claudia

31 opmerkingen:

Lisa J zei

Great Card. Love the crochet border! Lisa x

Olga Fink zei

Beautiful card! The crochet border is a very nice detail! Thank you for joining us at the Scrapbook Stamp Society Challenge Blog! Good luck and welcome back! Xoxo Olga DT

Antoinette Voorn zei

Kep genoten van je blogpost! Mooie kaart met de border, gaaf vest en gefeliciteerd weer met je vermelding. Top wat je hebt gemaakt met restjes papier. Fijn weekend

Margo zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt als oppeppertje ! je Bernadette, daar ben ik best jaloers op, bij mij duurt het echt lang voor iets klaar is als ik aan het breien slaag. Gefeliciteerd met je vermelding en super dat je weer een restjeskaart hebt gemaakt !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia.
Ook het vest dat je gemaakt hebt...erg mooi geworden, joh!
Leuke restjeskaart en gefeliciteerd met je kaartje.

CRAZYCRAFTSHED zei

Gorgeous card Claudia thank you forjoining us over on the World Wide Open Design Team Challenge
Dianne xx
WWODTC DT

Bianca van Tilburg. zei

Wat een lange blog nieuws.... heerlijk zitten lezen met een bakkie koffie erbij. Wat een prachtige creaties maak je.
Liefs Bianca Dt-member ScrapbookStampSociety.

Veerle zei

Mooi kaartje, leuk met het haakwerk erop.
Enneh Claudia, chique vest heb je gemaakt, je mag er terecht trots op zijn. Grtjs Veerle

Unknown zei

Gorgeous card Claudia!! I love the design, and the crocheted frame is a lovely detail.
xx Bonnie

karin zei

Wat een leuk vest heb je gebreid Claudia, ziet er mooi uit.
Ook je kaartje is leuk gemaakt.
groetjes,
Karin

Joanne kramer zei

wat een vrolijke kaarten! en dat vest...tjonge...wat knap gemaakt! staat je heel mooi! Wat zul jij trots rondlopen in dat vest. Fijn weekend! groetjes Joanne

Anoniem zei

Hello Claudia, A beautiful card, love the image and the knitted frame looks fabulous.

Jade

Unknown zei

Gorgeous card and love the border. Thanks for sharing with us in our challenge at Penny's Paper Crafty and good luck in the draw. Jennifer Dt member. PS love your cardigan, well done xx

Ans Gilbert zei

Je prachtige vest zag ik al op FB...echt zó mooi gebreid en ook je kaartje is weer super..
Fijn weekend,
groetjes,
Ans

!neke zei

Zo zeg een super mooi vest !!!!!!
En wat een goede voornemens, restjes kaarten maken !!!!
Je kaart is weer super !
groeten Ineke

Angelique zei

Leuke kaart heb je voor je vriendin gemaakt, origineel die gehaakte rand rond de stans. Drie mooie bloemen heb je gemaakt. Je vest is echt prachtig, knap gedaan.
groetjes Angelique

Rosina zei

Een schitterend kaartje Claudia...heel gaaf dat gehaakte randje rondom...en wat een leuk vest heb je gebreid....SUPER KNAP gedaan ..het staat je ook heel mooi...
en gefeliciteerd met je topplaatjes...geniet er maar lekker van...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Hermien zei

Mooi kaartje, en wat een prachtig vest maar dat had ik op facebook al geschreven!

Groetjes Hermien

Wendy Ann Batchen zei

Lovely card, thanks for sharing at Inspiration Destination and good luck. Wendy DT x

Annettes Hobby Rosettes zei

This is so beautiful. Love how you have your border edge crochet, looks great.
Thank you for entering the World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.
Don't forget, we will be hold the Champion of Champions DT Challenge for all winners from all categories from the monthly challenges in March 2016. Watch our March Challenge Blog for the information and link to enter.
Annette Dt Leader

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Claudia

Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Karin DT coördinator

Bernardine Cuttino zei

Hi Claudia
Thank you for visiting my blog and leaving sweet comments and link. I have entered my card into the challenge. I am no 14.
Have a bless Sunday.
Hugs
Berni
http://berni46.blogspot.com

Lisbeth zei

hoi
superleuke en toffe creaties
grtjs lisbeth

Unknown zei

Lovely card Claudia
Hugs Diane Louise xx

Diane Louise J zei

Good Evening Claudia... Thanks for sharing your card with the challenge over at INKY CHICKS... your card is so lovely... good luck in the draw and hope to see you again.
Hugs Diane Louise (DT) xx

Deb zei

Gorgeous cards and I love your knitted jacket, very clever!
Many thanks for joining in our 'FUN' Cute Card Thursday Challenge this week!
Debx

Asmah Zainal Abidin zei

I do love the crocheted border Claudia. So unique. Your knitted attire looks gorgeous. Wish I can crochet and knit. Thank you for joining Anything Goes challenge at Through The Craft Room Door. Join us again soon. Enjoy your day :)
Hugs&Smiles,
Asmah
TTCRD DT
Qinaahana Arts and Crafts {My Blog}

Cards by Beckie zei

A lovely card. Thank you for sharing at Creative Moments. Rebecca x

Helen zei

A great card - thanks for joining us at Penny's.

Helen x

Keen Crafter's Hand Made Goodies zei

This is gorgeous thank you for joining us at the WWODTC
Michelle DT

Melanie zei

A lovely card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes” challenge over at Penny’s.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT Penny's Paper Crafty Challenges)

(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Come and Get It)

(DT Crafty Friends)