Volgers

zaterdag 2 januari 2016

DT The Sketchy Challenge 93 - Linda's Sketch & Anything Goes Theme

Hoi,

Graag wil ik iedereen bedanken van wie ik een mooie kaart heb mogen ontvangen. Ik apprecieer dit enorm en die kaartjes staan mooi te pronken aan mijn magneetbord. Bedankt iedereen. 


Vandaag begint er bij The Sketchy Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is: een schets en thema Alles MagDe sponser dit keer is DT Lid Linda die met een goodybag sponsort.

Dit is alvast mijn voorbeeldkaartje:


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Love To Scrap: Challege 68 A/G
Scrapcard Challenge: Challenge 80 Kleurenkaart en thema winter
Crafty Creations Challenge: Challenge 305 A/G
Creative Card Crew: Challenge 103 A/G

gebruikte materialen:
cardstock: American Craft
DP: action
tekst: Joy Craft
digi: A Day For Daisies en ingekleurd met copics
mallen: Joy Craft en Hearfelt Creations
kant: gekregen en action
inkt: distress inkt Vintage Photo, en memento inkt, tuxedo black( binnenste van de bloem)
parels: Dutch Doobadoo
sneeuw, 3D foam clay

Gisteren mocht ik in de top 3 staan bij Art By Miran met dit kaartje:










Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen


Creatieve Groetjes
 Claudia

20 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je top 3 kaartje!

Trijntje zei

Hoi Claudia. Schitterend deze kaart. Heel mooie gemaakt en afgewerkt een topper. Gefeliciteerd met je top 3. Groeten Trijntje

Unknown zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt,
mooie kleuren gebruikt,
nog de beste wensen voor 2016 en een gezond en creatief jaar.

Groetjes Esmeralda

karin zei

Proficiat met je top nominatie. Ook dit is een leuk winters kaartje met zomers tintje : de bloemen :)

Gelukkig Nieuwjaar !
Karin.

Unknown zei

Gorgeous! Love that image and fab design! Congrats on the top 3!
Lucy x

Margo zei

Wat een prachitg kaartje Claudia !
Groetjes
Margo

Marfien zei

Een leuke kaart, net echt, de bloesem bloeit al maar de sneeuwman heb ik nog gemist, ;-)

Rosina zei

Ook dit is weer een schitterend kaartje dat vast in de prijzen gaat vallen...Heel mooi samengesteld en leuk afgewerkt

ook voor jou Claudia en hen die jou omringen een heel goed en creatief 2016..
liefs Rosina

Joanne kramer zei

wat een mooie kaart! groetjes Joanne

ANJA 3D zei

Prachtige kaart
Groetjes, anja

Robin zei

What a pretty card! I love the flowers. Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck. Hugs, Robin

Lisbeth zei

Hoi,

Kei tof kaartje. Heel leuk.
Hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016!
grtjs Lisbeth

Chantal zei

Het allerbeste toegewenst voor 2016. Wat een schitterende kaart, de bloem is super.
Groetjes, Chantal S

Ria van Veldhuizen zei

Hoi Claudia, de beste wensen voor dit jaar!!
Wat heb je een leuk blog!
Groetjes Ria.

Linda zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke kaart heb je mij gestuurd.
Hij kwam afgelopen donderdag aan.
De kaart voor de challenge is ook weer super mooi en schattig met de sneewman.
Lieve groet, Linda

Tammy zei

This is adorable Claudia, I love the colors! I hope you have a very Happy New Year!
Big hugs, Tammy

Hermien zei

Ja, post is leuk en zeker als het zelfgemaakte kaartjes zijn. Ik ontvang ze ook altijd graag!
Je winters kaartje is weer een hele mooie Claudia

Groetjes Hermien

Tracey zei

Fabulous card Claudia, I love that image :o)
Hugs
Tracey
xx

Anoniem zei

Mooie, winterse kaart Claudia! Je hebt de kleuren uit de challenge goed verwerkt :) De beste wensen voor 2016 en heel veel creativiteit!
Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

Mia Scott zei

Hi Claudia,
What a beautiful card and lovely colours!
Thank you for joining in with the 'Anything Goes' challenge at Crafty Creations. Mia - DT Member xx