Volgers

zaterdag 25 juni 2016

Je Bent Geweldig......

Hoi,

De examenstress is gedaan, hoera. De kinderen hebben super goed gestudeerd. Nu is het nog afwachten tot 30 juni voor de resultaten. Jarno kan al genieten van een welverdiende vakantie. Hij heeft nu en dan nog wel een paar daagjes verplicht school, maar er zijn geen lessen meer. Joran daarentegen mag nog alle naar school gaan tot 29 juni. Den 30ste gaan we enkel het rapport afhalen.

Een tijdje geleden ben ik gevraagd geweest om GDT te zijn voor The Broken Fairy Challenge.

En dit is mijn kaartje

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Stella Says sketch: Schets 410
The Paper Shelter: 254 Birthday Girl
Inspiration Destination: 91 A/G
Brown Sugar: 204 A/G

Vrijdag mocht ik bij Julia Spiri in de top 2  en ook bij Hanna en Friends staan met dit kaartje:



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia


14 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een leuke kaart, Claudia!

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Groetjes Ria

karin zei

Een vrolijk kaartje Claudia.
De vakantie staat bij jullie al voor de deur. Mijn kleinkinderen mogen nog enige weken, pas eind juli begint het hier, eigenlijk veel te laat vind ik.
groetjes,
Karin.

Unknown zei

Wat een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt.

Groetjes Esmeralda

GerJanne zei

Wat een enige kaart!
GerJanne

Hermien zei

Jij hebt het over examenstress maar hebben ze dan toetsen of gewoon proefwerkweek zoals we dat hier noemen? Hier hebben ze nog enkele weken te gaan en hebben ze pas half juli vakantie.
Je kaartje als GD is super mooi Claudia

Groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Claudia....wat een prachtig stempeltje heb je erop gemaakt maar ook de andere details passen er perfect bij
gefeliciteerd met je topplaatsjes...leuk voor je ....geniet ervan!!!

groetjes Rosina

sammi zei

Thank you so much for linking up with us in our “Stella Says Sketch” challenge at Catch The Bug! Please join us, again, next time, for a new sketch and more chances to win! ~~Sammibug~~ DT Member For Bugaboo Stamps

Chantal zei

Mooie kaart erg mooie kleuren gebruikt. Erg leuke afbeelding.
Groetjes, Chantal S

Sylvia zei

Mooie en feestelijke kaart,Claudia.

Groetjes,Sylvia.

Gertrude zei

WOW, wunderschöne Karten
glg Gertrude

Michelle zei

Leuke kaart. Ik vind de kleurtjes mooi.
Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

Cynthia van der Wilk zei

Leuk kaartje.

Audrey Ernst (hippieaud) zei

So pretty Claudia, love your choice of colors! Thanks so much for playing in our Birthday Girl challenge at The Paper Shelter this week. Hugs:) Audrey DT