Volgers

woensdag 29 juni 2016

Kleurenkaartteam 6de schakel rood-geel

Hoi,

T'is al een tijdje geleden dat ik nog een keertje heb meegedaan, maar nu heb ik de tijd gevonden om nog is een keertje mee te doen met het kleurenkaartteam. Het is inmiddels de 6de schakel dit jaar en de kleuren zijn rood en geel.

 Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt voor een blogvriendin. Ik hoop dat ze ondertussen het kaartje ook ontvangen heeft.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
brown Sugar: 204 A/G
De Egel: dier op je kaart
Di Digi Challenge: summer challenge
Sketch Saturday: Schets 318
A Snowflake Promise: 25 Summer

Ook heb ik nog wat tijd gevonden om nog een paar restjeskaarten te maken. De restjeskaarten die ik nu maak tot het einde van het jaar, zijn voor het hobbyclub Fresia. Ze worden per 2 verpakt en verloot als tombola prijs.




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

29 opmerkingen:

Jantine zei

Mooi die vlinders, Claudia! Een mooi KKT-kaartje heb je gemaakt!
En je restjeskaarten vind ik ook leuk, goed idee om die voor een goed doel te maken!
Groetjes
Jantine

Mariken zei

Prachtig is je rood-gele vlinderkaart! En je restjeskaarten vind ik ook erg leuk!!

Colien zei

Gaaf kaartje in de gevraagde kleurtjes, lekker vrolijk en ook je 2 andere kaartjes zijn leuk!
grtz.Colien

franicsa zei

Leuke kaart geworden
Die restjes kaarten mogen er ook zijn hoor
Dat vind ik nu eens een zeer toffe tombola prijs !!

Groetjes,
Francisca

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke fleurige kaart Claudia. Daar zal je vriendin vast blij mee zijn.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Joanne kramer zei

Prachtige kaarten! groetjes Joanne

Veerle zei

Ik vond het best een pittige combi deze maand maar jij hebt er een hele mooie en leuke kaart mee gemaakt Claudia, goed gedaan.
Groetjes, Veerle

Hobbywinkel De Egel zei

Geweldig leuk dat je meedoet met onze 'DIEREN' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Nancy zei

Hey Claudia,

Leuke kaart maakte je voor het KKT... Het achtergrondpapier is best pittig...

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje met de KKT kleurtjes Claudia...met een super mooi vlinderplaatje erop....SCHITTEREND!!!

liefs Rosina

Diny zei

Wat een schitterend kaartje voor het KKT Claudia....en de andere twee zijn hele leuke restjes kaarten!
Groetjes Diny

Petra-loves-paper zei

leuk kaartje met de gevraagde kleuren! groetjes Petra

martina's kaartjes zei

het werd een erg leuk kaartje zo ! mooi gedaan
fijn dat je er weer bij was !
ik wens je een fijne zomer,
tot de volgende
grtjs,martina
x

Ellen zei

Wat leuk zijn de vlinders op je kaart voor het KKT! De restjeskaarten zijn trouwens ook heel tof. Fijne avond!

chantal zei

Wat een leuke kaarten. Die restjeskaarten zijn super!
liefs Chantal

Marfien zei

Tof kaartje Claudia, mooi plaatje en vrolijk papier. Leuk dat je restjes kaartjes goed terechtkomen.

Creatiels zei

leuke kaart in de gevraagde kleuren, je vriendin zal wel blij geweest zijn met deze kaart.
de restkaartjes zijn ook mooi gedaan.
groetjes
Els

Ans S. zei

Prachtige vlinderkaart en je restjeskaarten zijn ook heel mooi geworden.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat heb je een leuke kaart gemaakt! Prachtig in de gevraagde kleuren! Ook je restjes kaarten zijn weer tof!
Groetjes,
GerJanne

Nicole Parmentier zei

Mooi kaartje met de vlinders! Ook je restjeskaarten zijn leuk bedacht, een heel mooi prijsje voor de tombola!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline

Hermien zei

Het ziet er mooi uit Claudia een mooie combi rood met geel!

Groetjes Hermien

Joanna M. zei

This is fabulous! I am in love with the colors that you chose. I really like how you tilted the sketch too. So pretty!
~Jo, SS-DT

Sofie zei

Mooie warme kaart. Ik ben wel fan van vlinders, dus zeker een toffe kaart :)

Deborah zei

Beautiful. Thank you for joining us for our “Summer” challenge at Di’s Digi Designs. Hope to see you again.
Deborah A

Ann Bergé zei

Leuke vlinderkaart heb je van de kleurencombinatie rood , geel gemaakt .

Sarah zei

Leuk gedaan !!!

Nelleke zei

Dan kom ik wat later dan de bedoeling was, nu met mijn reactie op jou KKT. Wat een leukerd zeg, verrassend hoe je hem gemaakt hebt. Mooie details, lekker speels. Groetjes, Nelleke

Cynthia van der Wilk zei

Leuke kaart. Ook die restkaarten zijn gaaf. Lekker CAS, hou ik wel van.