Volgers

dinsdag 27 september 2016

Happy Anniversary

Hoi,

Bedankt iedereen voor jullie lieve reacties ten gevolge van mijn ontslag. Het deed mij veel deugd om jullie lieve en ondersteunende reacties te lezen. Nu vraagt mijn baas, allé ex baas of ik nog 1 maand wil komen werken want ze zitten met hun handen in hun haar. Het werk dat ik verrichte en dat nu door het nieuwe systeem zou gedaan worden gebeurd nog niet. Dit is met minstens 1 maand opgeschort. Weet niet goed wat te doen. Eerst ontslagen ze mij en nu vragen ze of ik nog een maandje wil terugkomen!!!

Een nieuwe challenge blog gaat vandaag van start. Doe allen mee!!! We werken maandelijks met een thema. Creates And Makes zo heet de nieuwe challenge blog. Deze maand is het thema Use a Die / Gebruik een snijmal. De sponser dit keer is Ike's Art



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Brown Sugar Challenge: 217 AG
Noor Design! Sketch challenge 5
All Sort Challenge: 382 Use some newsprint
Glitter & Sparkle: 207 Happy B Day
Crafting From The Heart: 129 AG
Craft Your Passions: 331 AG
The Cutie Pie: 103 Birthday
Deep Ocean Challenge: 138 AG
Little Miss Muffet: 147 AG
Crafty Girls Creations: 26 AG

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

21 opmerkingen:

ike zei

Oh WoW !!! That is an amazing card. So pretty with gorgeous embellishments and fabulous colouring on the image. :-)
Thank you for using one of my images and it is a pleasure to Sponsor you.

NO - don't go back just for 1 month - let them stew in the mess they make without you !!!!

Hugz
IKE xx

My Challenge Blog
My Shop
My Blog
FB Fan Page
Cat Lovers Challenge Blog

fiona mctiernan walker zei

Hi claudia
Wow stunning make I love herthank you so much.
Hugs
Fiona walker x

Joanne kramer zei

pfff....wat een dillemma. Het driedubbele salaris eisen voor een maand... Lijkt me heel lastig om je werk 'gewoon'te gaan doen als je er eerst wegstuurt bent.
Je kaart is een plaatje! prachtig! groetjes Joanne

Anoniem zei

Wow, mooi hoor!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Miranda K zei

Super gaaf!! lastig zo met je werk.. ook beetje vreemd. groeten miranda k

LaPiep zei

Wat een mooie kaart weer Claudia.
En tjee wat een vervelende vraag van jouw ex baas. Best wel lef heeft hij. Ik weet het niet. Als hij niets aan jouw ontslag kon doen, door bv enorme bezuiningen en je mag je baas eigenlijk wel, zou ik het gewoon doen. Anders.... echt niet..
groetjes, Mariska

Cynthia van der Wilk zei

Mooie kaart hoor. Maar een moeilijke keuze. Is natuurlijk ook afhankelijk van hoe het contact is met je collega's? Ga je straks die maand met plezier naar je werk? En heb je het financieel nodig? Een keuze die alleen jij kan maken.

groetjes,
Cynthia

Chantal zei

Super mooie kaart heb je gemaakt.
Wat een lastige situatie is dit. Heel veel sterkte met het maken van je beslissing.
Groetjes, Chantal S

Jolanda zei

Je hebt weer een schitterend kaartje gemaakt erg mooi en mooie kleuren gebruikt.....en voor wat betreft je exbaas, misschien ben ik wat grof met mijn woorden, maar laat hem maar lekker in de stront zakken ......echt niet doen hoor al is het maar voor 1 maand. het is niet leuk geen werk hebben, maar jij wordt er ook niet beter van, van die ene maand. Ik zou zeggen.....sorry. helaas ik heb het veel te druk met soliciteren ik heb geen tijd. Ik wens je veel sterkte met dit dilemma en ben benieuwd wat je keuze wordt/is.

groetjes Jolanda

Gail zei

Pretty birthday card! I love the colors and the papers you used on this, too..they compliment the image beautifully. Thanks for joining us at the Cutie Pie challenge for our birthday challenge. --Gail

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
je hebt een prachtige kaart gemaakt en..je dilemma,
ik zou het doen maar wel dubbel laten uit betalen..
groetjes,
Ans

Marfien zei

Mooi kaartje maar het plaatje vind ik niks, ieder zijn ding toch?
Helaas kan ik je niet adviseren met je job, Heb je voor de tijd iets anders is het makkelijk, ga je gewoon weg. In Nederland ben je verplicht elke passende baan te accepteren anders krijg je geen uitkering. Hoe dat in België geregeld is weet ik niet. Sterkte met je keuze . . .

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia.
En veel sterkte en wijsheid gewenst met het nemen van de juiste beslissing!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Claudia...
er is zoveel moois op te zien...en prachtig van kleurtjes
ja en wat is wijsheid...Misschien wel doen maar dan extra laten betalen...hadden ze het maar beter moeten plannen.......succes met de juiste beslissing...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Sjonge, dat is lastig Claudia! Een bonus vragen? Moeilijk hoor, maar eigenlijk moet je je emoties er buiten laten, zakelijk aanpakken. Hij heeft je blijkbaar nodig, dan kan je er ook wat extra's voor vragen.
Je kaart is top!
GerJanne

karin zei

Wat een vervelende situatie Claudia. Ik had je berichtje van gisteren nog niet gelezen. Ik zou ook niet weten wat doen, maar om nog een maand terug te gaan, tja, als hij goed zou betalen ???
Een leuke layerkaart heb je gemaakt !
groetjes,
Karin

Craftnut zei

Thanks for joining us at allsorts Tracy X

brenda zei

It's a really great card, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

B x

ELE zei

wow, amazing card. Thank you for playing along at Brown Sugar this week.
We look forward to seeing you again next time.
Hugs
Elena xxx
Brown Sugar DT

Unknown zei

Great card! Thank you for joining us at Craft your passion challenges, hugs Valentina DT

Helen zei

Great card - love all the detail.

Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

Helen x
(DT)