Volgers

zondag 25 september 2016

Pluk De Dag

Hoi,

De kogel is door de kerk. De onderhandelingen zijn achter de rug. Het sociaal akkoord is aanvaard. En nu zijn de ontslagen bekend, sinds donderdag. 50 werknemers ontslagen, door herstructurerignen, en ik ben er 1 van...............; ja, na 15 jaar dienst, ineens ontslagen. De grond zakt onder mijn voeten weg. Zag het aankomen want ze hebben en nieuw computer programma aangekocht die veel van mijn taken ging automatiseren, maar toch. Zo'n nieuws, da komt hard aan!!!! Nu alles eerst alles op een rijtje zetten en binnenkort zoeken naar een nieuwe uitdaging!!

Vandaag begint er bij Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe challenge.  Het thema dit keer is:  Dieren, Circus De sponser dit keer is  Bugaboo




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
The Crazy Challenge: Challenge 231 Burlaps and or Twine
Mojo Monday: 466 Schets
TTCRD: AG
Penny's Paper Crafty: 296 AG
Crafty Gals Corner: Challenge 90 Critters
Inspiration Destinations:104 AG
Kort o Mania: 160 Barne Kort
Imagine That: 123 - 1 Digi - 2 DP - 3 3 emblessiments buttons, twine and dies
Fresh Brewed Challenge 201621 Animals
Sasayaki Challenge: Animals
Lil Patch Of Crafty Friends: 42 AG
Love to Scrap: 86 AG
Digi Choosday 38 AG
Do It Creatief: 4 Dieren
Creative Inspirations: 258 Bingo - Button - Twine - White
Through The Purple Haze: 109 Furry Friends

Bij Art By Miran ben ik random winner geworden met dit kaartje













Ook heb ik even de tijd genomen om nog wat restjes kaartjes te maken. Hier doe ik aan mee bij  Anneke: restjeskaarten 2





21 opmerkingen:

Rosina zei

Allereerst heel veel sterkte met je ontslag...heel vervelend dat je dit overkomt Claudia...hopelijk gaat het je snel lukken een nieuwe uitdaging te vind...
Je kaartje Het is weer een echte beauty...lekker vrolijk

groetjes en een fijne zondag
Rosina

Sylvia zei

Wat een vervelend bericht voor je, Claudia.je kaart is heel mooi met dat lieve stempeltje.Gefeliceerd met je winnende kaart.je restkaartjes zijn ook superleuk.

Groetjes, Sylvia.

Sarah zei

Dag Claudia, dat zal hard aan komen.
Ik wens je veel sterkte met het vinden van iets nieuws, waar je je goed bij voelt. Mooi kaartje met dat lief konijn. Sterkte!

Marfien zei

Het lijkt het verhaal van mijn dochter wel, eerst bijleren om te mogen blijven en dan alsnog ontslag. Gelukkig mocht ze na een half jaar terug komen al is het dan maar tot februari. Ik hoop voor je dat je snel iets leuks vind naar je zin.
Je kaartjes zijn weer leuk geworden, moet ook nodig weer restjes kaartjes maken. En zoals je al aangaf: "pluk de dag"

Je@net zei

Jeetje Claudia...dat is toch wel even schrikken. Wens je dan ook veel sterkte.
Je kaart is erg leuk geworden!

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
ik las het nare nieuws al op FB, vreselijk als dit gebeurt, ik hoop dat je snel iets anders zult vinden..
Mooie kaart heb je gemaakt en ook je restjeskaarten zijn top!
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Hoi Claudia wat een vervelend bericht. Best schrikken denk ik.... Hopelijk vind je binnenkort een nieuwe uitdaging. Veel sterkte en succes ermee. Je kaart is prachtig. Heel mooie vrolijk. Je restjes kaarten zijn ook weer erg leuk. Groeten trijntje

GerJanne zei

Ik las het al op FB. Zo vervelend voor je! Heel veel sterkte!
Je kaart is weer top!
GerJanne

MAKKE FOAR DY zei

Wat ontzettend balen van je werk! Tegenwoordig maakt het ook niet uit hoe lang je al trouw in dienst bent. Als je geld kost moet je weg. Ik hoop dat je snel wat anders vindt!
Gelukkig ben je op creatief vlak nog lekker bezig! Je hebt een erg mooi kaartje gemaakt. (Ik ben dol op konijnen)

Leuk dat je mee doet aan de ATG challenge van Through the craft room door!
Groetjes van Aly DT member TTCRD

Joyce Jansen zei

Aller eerst heel veel succes met het vinden van een nieuwe uitdaging. Ik hoop dat je snel zal slagen.

Prachtige kaart! Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Joyce
DT Do-it Creatief

Nancy Soetaert zei

tof kaartje Claudia!

Ik hoop dat je snel weer ergens met veel plezier aan de slag kan gaan! Mijn man was een paar jaar geleden ook zijn werk kwijt, dankzij outplacement redelijk snel iets nieuws gevonden, hij was dan 50, het kan dus wel!
goeie moed!
nancy

Fikreta zei

Your card is very beautiful !
Thank you for joining us at Digi Choosday!
Good Luck and hope to see you again.
Fiki

Ria van Veldhuizen zei

Hoi Claudia, ik wens je veel sterkte toe. Wat is dat naar dat je na 15 jaar op straat gezet wordt!
De kaarten die jij maakt zijn prachtig!
Groetjes van Ria.

Judy V zei

Sweet card Claudia! Love the design! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

Jane Savage zei

What an adorable image and I love the button detail!
Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane (DT) xxx

ike zei

That is so sad - after all those years of loyal service to them. Such bad news. I am sorry and I hope you find something better.

IKE xxxx

NGCARDS zei

A gorgeous creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

Bettina L. zei

This is too cute. Love the details with the layers, currogated paper, twine and buttons. Thanks for sharing at Imagine That. Hope to see you back for our new challenge. Bettina DT Member Imagine That xx

Leslie zei

So beautiful! Thanks so much for sharing with us in the Love To Scrap Challenge Blog's "Anything Goes" challenge!
Hugs,
Leslie, LTSCB DT
Love To Scrap!
Love To Scrap Challenge Blog DT
Love To Craft Challenge Blog DT
House of Cards DT
Crafty Friends DT
My Crafting Stories DT
Creatalicious Challenges DT
Let's Craft and Create DT

Moni zei

Beautiful card!!! Thank your for joining us at Digi Choosday Challenges.-Monica dt

Deanne Saunders zei

Adorable card!!! Thanks so much for participating in our CREATIVE PLAYGROUND challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper