Volgers

zondag 30 oktober 2016

Prinsen en Prinsessen

Hoi,


Eerder deze week melde ik vol enthousiasme dat ik terug ging studeren. Wel nu kreeg ik toch een kei leuke werkaanbieding binnen zeker. Ik ben toch op ingegaan en ik mag maandag (morgen dus) op gesprek komen. Spannend. Dus wie weet worden de studies wel terug toekomstplannen en avonschool. We zien nog wel. Vind het wel best spannend allemaal. Na zoveel jaren terug solliciteren en op gesprek komen. Ik hoop dat ik het er goed vanaf ga brengen.

Gisteren zijn Lisbeth en ik naar Paper Passion geweest. Het was een heel gezellige beurs en we hebben weer wat bekende gezien. Elly, Elly, Astrid en Esther. En we hebben kennis gemaakt met onze DT maatje Nancy. We hebben samen met Nancy over de beurs gewandeld en we hebben een hele toffe tijd beleefd. Het was een zeer aangename kennismaking. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vorige week ging de challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenge van start. Door omstandigheden heb ik mijn kaartje niet op tijd afgekregen, dus maak ik die nu voor de reminder.  Het thema dit keer is: Prinsen en Prinsessen. De sponser dit keer is De Creative Scraphoek.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Kort o Mania: 162 Flowers


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes

 Claudia

11 opmerkingen:

Monique zei

Wat een prachtig kaartje Claudia. Heel veel succes bij het gesprek. Zal voor je duimen.
Groetjes Monique

Desire Fourie zei

This is beautiful. Great colouring and design.
This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
Hugs
Desíre
{ATG with a CREATE WITH TLC Element}
{Doing Life – my personal blog}

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia, en veel succes morgen!

Nancy Soetaert zei

heel toffe kaart met een superleuke quote!
Heel veel succes morgennamiddag, duim voor je!
Fijn dat we mekaar gisteren zagen op Paper Passion. Vond het heel leuk met jullie!
Nancy

Marfien zei

Mooi kaartje Claudia, sterkte bij je sollicitatie

carla zei

Een schitterende kaart Claudia.
Heel mooi gemaakt.
Succes op je soliciatiegesprek. Ik duim voor je.
Groetjes,
Carla

Judy V zei

Beautiful card Claudia! Love the image!

Sarah zei

Mooie kaart! Succes morgen!!

Chantal zei

Erg mooie kaart, de tekst is top.
Groetjes, Chantal S

Sylvia zei

Mooie kaart, Claudia.Succes met je sollicitatiegesprek.

Groetjes, Sylvia.

Gina zei

I like you flowers, looks nice :) Thanks for taking your time to KortOManias challenge. DT-Gina.