Volgers

zaterdag 15 oktober 2016

Paper Passion

Hoi,

Ik had mij een tijdje geleden opgegeven bij Paper Passion als gastblogger. Maar ze hebben zoveel reacties gekregen dat ik net buiten de boot val.

Maar goed nieuws want ik mag onder mijn volgers (dus geen nieuwe volgers, sorry)
............................
2 kaartjes verloten.



Wat moet je doen,

Wel, laat een leuke reactie hier achter waarom ik jij die ticket verdient en misschien komt er ééntje jouw richting uit.

De trekking doe ik op 15 oktober, zodat je zeker de tickets op tijd aankrijgt.

Veel succes allemaal!!!

grtjs
Claudia

5 opmerkingen:

Bernadet zei

Ik zag vanmorgen ook een mailtje van PaperPassion in mijn mailbox.
Ben zeer zeker ontzettend nieuwsgierig naar deze nieuwe beurs!!
Wat ontzettend jammer dat je net buiten de boot viel Claudia.

Anneke zei

Wat spijtig dat je net naast de boot viel, maar wel leuk voor ons dat je kaartjes mag weggeven! Ik waag dan ook graag een kansje om een kaartje te winnen ;)
Ik ben erg benieuwd naar deze beurs, ze lijkt me erg leuk!
Groetjes Anneke

!neke zei

Jammer dat je net buiten het bootje viel !
Maar kaartjes weggeven is natuurlijk super leuk!
Ik ken deze beurs niet , dus nieuw !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Wat jammer dat er zoveel aanmeldingen waren dat je buiten de boot viel!
Leuk dat je kaartjes mag weggeven! Het lijkt mij heel gaaf, omdat ik de 28e nog vakantie heb...en altijd nieuwsgierig ben naar nieuwe dingen. Ik doe graag mee met je verloting!
Groetjes,
GerJanne

Lisbeth zei

Hoi Claudia

Spijtig dat je uit de boot viel
natuurlijk is het superleuk om kaartje te mogen weggeven
Ik ontdekt graag nieuwe dingen met mijn dochter
super dat er een nieuwe beurs is
zodat ik nog meer kan gaan knutselen
grtjs Lisbeth