Volgers

dinsdag 3 oktober 2017

Happy Birthday

Hoi,

Er werd mij gevraagd of ik een kaartje kon maken voor iemand zijn verjaardag. Die persoon houdt van duiken en ze hadden die graag op het kaartje teruggezien. Na veel zoeken naar plaatjes kwam ik dit leuk plaatje tegen.

Dit is het verjaardagskaart geworden

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Goed gezocht en gevonden. Toffe kaart
Nancy

Je@net zei

Erg leuke en persoonlijke kaart heb je er zo van gemaakt, Claudia!

Angelique zei

Mooie en leuke kaart, wat een gaaf plaatje heb je gevonden en de rest in stijl afgemaakt. Leuk zijn je ATC-kaartjes, ik hoop dat je er veel van kan ruilen. Ook je vorige twee kaartjes zijn mooi geworden.
Gefeliciteerd met al je topkaartjes.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

oh, dat heb je heel mooi gedaan. Missie geslaagd

Groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Claudia...

groetjes
Rosina

anne zei

A fabulous card Claudia, love all your embellishments. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
Anne SSW2-DT

Jolanda zei

Zoek en gij zult vinden..........wat een fantastisch plaatje en een geweldig mooi kaartje geworden.

Groetjes Jolanda

Joanne kramer zei

Wat een super mooie en toepasselijke kaart! groetjes Joanne

Rae Ann zei

That is a great interpretation of the sketch. The color palette really feels like the beach and all of the dies and embellishments are perfect!

Thank you for joining us at Creative Knockouts for our Lots of Layers challenge.

Heide zei

What a beautiful card, as always! such a stunning scene. Thanks for joining us. Hugs, Heide SSW2-DT

cohenna zei

Very nice. Thanks for joining us at Creative Craft Cottage. Good luck

Anna zei

Wonderful card! Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week! Anna

cass zei

Wonderful, so much detail. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Use Dies and/or Punches" challenge.