Volgers

maandag 23 oktober 2017

Lieve Kerstgroetjes

Hoi,

De voorlaatste kerstkaart voor een klantje. Nog ééntje te gaan en dan kan ik aan mijn eigen kaartjes beginnen. Ik zal er niet veel kunnen maken vrees ik, dit jaar.

Gisteren heb ik niet zoveel gedaan. wat huishouden, spaghetti saus gemaakt en wat geknutseld. Ik had zo slecht geslapen afgelopen nacht. Bijna de hele nacht wakker gelegen. Dit kaartje had ik gisteren nog gemaakt



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Claudia!

Kim's CreaLife zei

wat een mooi kerstkaartje laat je ons zien Super.
De afbeelding vind ik erg mooi ingekleurd en een leuke.

liefs Kim

lenywim35 zei

Leuke kerstkaart is je laatste voor de klant geworden.
Ziet er heel vrolijk uit. grts leny

Francisca zei

Vind het grappig dat je er een klein kerst mannetje bij gezet hebt .
Dat maakt het echt leuk
FRancisca

Joanne kramer zei

Wat een leuke kerst kaart. Groetjes Joanne

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Claudia....lief en mooi ingekleurd stempeltje erop...

groetjes
Rosina

Nelleke zei

Leuke kaart zeg. Hopenlijk slaap je vannacht beter. Groetjes, Nelleke

Hermien zei

Wat een super lief kaartje Claudia

Groetjes Hermien

Beebeebabs zei

Such a cute card and image!!!

MagsB zei

What a fabulous, colourful card, Claudia! I love all the patterns, they look so good! Thanks for joining in at CRAFT Challenge!

love Mags B x

ANJA 3D zei

Prachtige kerstkaart👌
Groetjes, Anja