Volgers

zondag 29 april 2018

Time to Remember

Hoi,

Gisteren heb ik bij Noor een superleuke workshop gevolgd onder leiding van Hanny.

Spelen met dylusions ink en stempel an AAL Create.. Zo leuk.

Ik heb een layout gemaakt met de communie foto's van mijn dochter.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Crafters cafe
crafty girls creations
world Wide open design team
simply papercraft

Vrijdag mocht ik met deze ATC bij de favorites zijn bij Crafting with friends















Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen



Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

!neke zei

Prachtig!

Josje zei

Wat leuk

GerJanne zei

Heel mooie LO. Knap hoor!

Marfien zei

Mooi LO heb je gemaakt voor Joran, een geweldig leuke herinnering

Crealientje zei

Prachtie layout van een mooie dag!
Je dochter staat er mooi op.
Ook de achtergrond, heel leuk gedaan!
Gefeliciteerd met je favorietje, die ook erg mooi.
Vooral de kleuren.
Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

Hermien zei

Mooi en kleurrijke lay out Claudia.

Groetjes Hermien

Cynthia van der Wilk zei

Het is een hele mooie layout geworden.