Volgers

zaterdag 21 april 2018

Proficiat met je Communie!

Hoi,

Wat een dag!!!!! Ben er zo kwaad over..... Vandaag kon ik Joran inschrijven voor de Middelbare school. De inschrijvingen gingen van start om 09.00u. Maar ik was er al op tijd ( athans dat dacht ik). om 07.30u stond ik paraat aan de schoolpoort.

Om 09.00u begonnen ze met de lijst die in ingevuld had bij het binnenkomen af te roepen, Dit ging vrij snel. Tegen 10.00u was ik binnen. Ik dacht, goed dit gaat lekker voorruit. Ja.......... had ik gedacht. Nu nog wachten tot ze je terug afriepen, want bij het binnen komen kreeg je opnieuw een nummer, afhankelijk van welke graad je gaat volgen. De A stroom of de B stroom. Joran gaat voor de A stroom (zoals de meeste), dus nog héééééééééél lang wachten. Eindelijk mochten we om 14.00u naar binnen. Om dan te horen dat ze op de reservelijst komt te staan.GRRRRRR😡😡😡. Ja ze staat 4de op de wachtlijst. Nu ze maakt we veel kans voor alsnog op die school terecht te kunnen, want naar jaarlijks gewoonte komen er ongeveer een 30-tal plaatsen terug vrij. Ben daar zo kwaad over. Een hele dag daar staan wachten ......

Maar nu mijn kaartje die ik gisteren avond heb gemaakt. Een opdrachtje voor een communiekantje;


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen



Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

amai, wat vervelend allemaal. Hier aan de westkust hadden wij geen problemen met inschrijvingen in school. Hopelijk raakt je dochter binnen !
toffe communiekaart!
Nancy

Hermien zei

Tja, vervelend dat lange wachten maar maak je er niet te lang boos over het brengt je niets Claudia en je kan het toch niet meer veranderen!
Je opdracht kaartje is prachtig.

Groetjes Hermien

Elizabeth Hart zei

Wow - love all the embellishments and creative details - fabulous work. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, Elizabeth (DT)

Gertrude zei

Wunderschöne Karte, sie gefällt mir sehr gut
glg Gertrude

karin zei

Echt schandalig hoe ze met inschrijvingen te werk gaan bij sommige scholen in belgie.
Hier zijn ze blij dat ze inschrijvingen krijgen. Het is zelfs al zo erg dat alle middelbare scholen moeten fuseren omdat er te weinig leerlingen zijn.
Een mooi kunstwerkje heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Ik kan me voorstellen dat je boos bent na een hele dag wachten en dan nog niet erdoor zijn. Hopelijk komt je dochter nog aan de beurt! Je kaartje is prachtig. Erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.

Cinderella zei

Hoi Claudia nou das me ook wat hoop dat het allemaal goedkomt .

Een hele leuke Communiekaart
Liefs en Creatiefs
Cinderella'
Xx

Chantal zei

Wat vervelend dat lange wachten.
Een hele mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Chantal S

Marja zei

Prachtige kaart!
Leuk dat je meedoet bij Crafty Sentiments Designs.
Groetjes Marja DT.

chantal zei

Goh dat is toch allemaal wat he! Je hebt kinderen die naar school moeten maar wat je tegenwoordig moet doen om ze in te schrijven???
Hopelijk kan ze dan toch terecht in de school bij jullie.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren en resultaat
liefs Chantal

Irene zei

splitcoaststampers

Card e Scrap zei

Cute! Thank you for joining us at Incy Winct Design - Francesca Card & Scrap